درخشش بوکسورهای خوزستانی در مسابقات نوجوانان کشور/ شاهرخی، رییس هیات والیبال خوزستان شد/ قهرمانی حفاری در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

مسابقات دسته دو هندبال بانوان کشور با قهرمانی تیم کازرون در اهواز به کار خود پایان داد.

ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال استان اظهار کرد: این رقابت ها از هشتم اسفندماه به مدت پنج روز در اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقات تیم های هیات هندبال یزد، برازجان، اصفهان، کازرون، اهواز، سنگ آهن بافق، سنندج و تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس هیات هندبال خوزستان عنوان کرد: در دیدار رده بندی این مسابقات تیم سنندج  موفق شد با نتیجه ٣٣ بر ١٧ برابر سنگ آهن بافق به برتری برسد و جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد.

سه بخش بیمارستانی و یک پایگاه اورژانس شهری بعد از ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت در شوشتر افتتاح شد.

امروز (جمعه، ۱۳ اسفندماه) با حضور وزیر بهداشت، بخش‌های سی تی اسکن و داخلی شماره ۲ بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)، (NICU) بیمارستان الهادی(ع) و یک پایگاه اورژانس شهری در شوشتر افتتاح شد.

بخش سی تی اسکن بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به علت نبود دستگاه و امکانات سی تی اسکن در سطح شهرستان، با مساحتی بالغ بر ۲۷۵ متر مربع و با هزینه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همت خیرین احداث شده است؛ هزینه تهیه دستگاه ۱۸ میلیارد ریال بوده که توسط هیأت امنای ارزی تأمین شده است.

تیم های برتر رقابت های بسکتبال دانش آموزی خوزستان معرفی شدند.

حسنعلی افروزی، رییس هیات ورزش دانش آموزی استان اظهار کرد: این مسابقات از هشتم اسفندماه به مدت سه روز به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در دوره متوسطه اول استان به انجام رسید، گفت: این رقابت ها با حضور تیم هایی از شهرستان های شوشتر، خرمشهر، ایذه، بهبهان، ماهشهر و دزفول برگزار شد.

رییس هیات ورزش دانش آموزی خوزستان بیان کرد: در پایان این مسابقات تیم دبیرستان غیردولتی شهید فهمیده ماهشهر به قهرمانی رسید، دبیرستان پسرانه شاهد امام جواد بهبهان نایب قهرمان شد و دبیرستان غیردولتی فرهنگ سما دزفول عنوان سوم را به دست آورد.

تیم های ملی حفاری و پالایش نفت آبادان در هفته دهم دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

این هفته از رقابت ها امروز (جمعه) برگزار شد و ملی حفاری، صدرنشین لیگ موفق شد میزبان خود استقلال ساری را با نتیجه ۷ بر ۲ از پیش رو بردارد.

با این نتیجه شاگردان زیور بابایی یک هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود را تثبیت کردند.

پالایش نفت آبادان هم در این هفته در خانه خود تیم بازرگانی امیر نوشهر را با حساب ۳ بر صفر شکست داد. نماینده استان هم اکنون در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

در حال حاضر حفاری با ۶۰ امتیاز، دانشگاه آزاد با ۵۶ امتیاز و پالایش نفت ابادان با ۵۲ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار دارند.

بوکسورهای خوزستانی در رقابت های نوجوانان کشور موفق به کسب سه مدال شدند.

حمید زنگنه منش، نایب رییس هیات بوکس استان اظهار کرد: این پیکارها از نهم اسفندماه به مدت سه روز در اراک برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان این رقابت ها مبین علایی به نشان طلا دست پیدا کرد و اصلان تختایی و حسن حزباوی هر دو به مدال نقره رسیدند.

نایب رییس هیات بوکس خوزستان با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران استان، گفت: این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و بوکسورهای خوزستانی موفق کار کردند و از نظر فنی عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند.

تیرانداز خوزستانی توانست اولین مدال جهانی آقایان در رشته تپانچه ۵۰ متر را برای ایران کسب کند.

فینال رشته تپانچه ۵۰ متر، روز گذشته (چهارشنبه) برگزار شد و وحید گلخندان توانست نشان برنز مسابقات جهانی را به دست آورد.

گلخندان که اولین حضور خود را در مسابقات جام جهانی را تجربه می‌کند، توانست اولین مدال مردان تپانچه‌زن ایران در بخش خفیف را کسب کند.

مسابقات جام جهانی تیراندازی که از چهارم اسفندماه در شهر دهلی هندوستان آغاز شده است، چهاردهم اسفند به پایان می رسد.

با تصمیم مسوولان باشگاه استقلال خوزستان تماشای دیدار این تیم برابر ماشین سازی تبریز رایگان اعلام شد.

مسوولان باشگاه استقلال جهت رفاه حال هواداران خود، تمامی بلیت های این بازی را خریداری کرده اند و به صورت رایگان در اختیار تماشاگران می گذارند.

آبی های خوزستان از ساعت ۱۶ روز شنبه (۱۴ اسفندماه) در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای تیم ماشین سازی تبریز هستند.

فینال رقابت های قهرمانی شطرنج کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی اهواز برگزار شد.

عبدالامیر خطیب زاده، رییس هیات شطرنج استان اظهار کرد: این مسابقات از پنجم تا یازدهم اسفندماه در رده های سنی زیر ۱۶ و ۱۸ سال در ۱۰ دور و به روش دوره ای، در خانه شطرنج اهواز برگزار شد.

وی بیان کرد: در پایان رقابت های رده سنی زیر ۱۶ سال، مهدی غلامی اوریمی از مازندران به قهرمانی رسید، آرمان حاکمی از تهران نایب قهرمان شد و حمید طهماسبی از فارس عنوان سوم را به دست آورد.

تنیسور خوزستانی در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی یک پله سقوط کرد.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ جدید ورزشکاران در ماه مارچ را اعلام کرد.

در رنکینگ جدید افشین نوروزی با یک پله سقوط در رده ۲۲۵ جهان قرار گرفت.

نوشاد عالمیان نیز از رده ۸۱ به رده ۷۱ جهان صعود کرد و برادرش نیما عالمیان هم با یک پله سقوط در رده ۱۳۳ جهان قرار گرفت.

استقلال خوزستان تنها تیم بدون گل خورده غرب آسیا

در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، استقلال خوزستان تنها تیمی است که در این منطقه دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. پیش از شروع بازی‌های هفته دوم چهار تیم در منطقه غرب آسیا بودند که گل نخورده بودند. در گروه اول التعاون عربستان گل نخورده بود. در گروه دوم استقلال خوزستان و لخویا گلی دریافت نکرده بودند. در گروه سوم هم الاهلی عربستان دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود.

رکورد التعاون توسط استقلال از بین رفت. لخویا هم دوشنبه دو گل خورد. الاهلی هم دیشب یک گل از ذوب آهن دریافت کرد. به این ترتیب استقلال خوزستان تنها تیمی در منطقه غرب آسیا شد که پس از هفته دوم حتی یک گل هم دریافت نکرده است. استقلال خوزستان تا حدودی این رکوردش را هم مدیون هموطنانش است چرا که استقلال و ذوب آهن رکورد گل نخوردن التعاون و الاهلی را خراب کردند.

پس از کسب عنوان نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در سوپر لیگ A بانوان کشور که در تاریخ بسکتبال بانوان خوزستان بی‌سابقه بود، اعضای این تیم مورد تجلیل قرار گرفتند.

این مراسم ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور رییس پالایشگاه نفت آبادان، اعضای هیات مدیره باشگاه پالایش نفت آبادان، رییس هیات بسکتبال استان و جمعی از پیشکسوتان و همچنین اعضای تیم نایب‌قهرمان و تیم‌های رده سنی بانوان پالایش نفت، در آبادان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، زهرا مرتضی‌زاده، سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گزارشی از عملکرد این تیم در سوپر لیگ A بانوان کشور ارائه داد و بعد نیز جام نایب‌قهرمانی و لوح تقدیر خود را به رییس پالایشگاه آبادان تقدیم کرد.

در ادامه این مراسم، مختاری، مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان نیز گفت: ‌از مسوولان پالایشگاه که حامی ورزش آبادان به ویژه بسکتبال هستند، قدردانی می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدوارم رییس جدید هیات والیبال استان با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان بتواند با برنامه‌ریزی خوب، هیات استان را به سمتی ببرد که به جایگاه واقعی خود برسد.

‌افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات والیبال استان که امروز (سه‌شنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد با تبریک به رییس جدید هیات استان و قدردانی از زحمات جمال‌پور، سرپرست هیات، اظهار کرد: امیدوارم رییس جدید هیات با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان بتواند با برنامه‌ریزی خوب، هیات استان را به سمتی ببرد که به جایگاه واقعی خود برسد.

وی همچنین خطاب به شاهرخی، رییس جدید هیات والیبال استان، گفت: ‌شما از امروز رییس هیات هستید و من اولین مجمعی است که پس از بر عهده گرفتن تصدی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در آن شرکت می‌کنم و باید بدانید ما در مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان، برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تمام هیات‌ها موظف هستند، برنامه هدف‌گذاری چهار ساله خود را در بخش های مختلف چون آموزش، استعدادیابی و استفاده از ظرفیت های اقتصادی موجود در استان به ما ارائه دهند.

نایب‌رییس فدراسیون والیبال گفت:‌ رییس جدید هیات خوزستان شنوای تمام مطالب باشد و اجازه دهد همه و حتی مخالفان بیایند، چرا که از افراد مخالف می‌توان موارد بیشتری را یاد گرفت.

احمد ضیایی در مجمع انتخاب رییس هیات والیبال استان که امروز (سه‌شنبه) در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ بحث برنامه‌ریزی و خیلی جدی‌تر بحث کنترل نوبه‌ای آن باید مدنظر قرار بگیرد. برنامه و هدف‌گذاری لازم است، ضمن این‌که باید این برنامه مرور شود و صرفا برنامه خیلی مهم نیست اما کنترل‌های مقطعی از برنامه مهم‌تر است. ‌ما هم آرزو داریم هیات‌های استانی از فدراسیون والیبال جلوتر باشند.

وی خطاب به شاهرخی، رییس جدید هیات والیبال خوزستان نیز گفت:‌ شاهرخی باید آن‌قدر ذهن، قلب و دلش را فراخ کند که شنوای تمام مطالب باشد و اجازه دهد، همه و حتی مخالفان بیایند، چرا که از افراد مخالف می‌توان موارد بیشتری را یاد گرفت.

سوارکاران خوزستانی در مسابقات استقامت استان با یکدیگر رقابت می کنند.

فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان اظهار کرد:‌ این مسابقات ۱۳ اسفندماه به میزبانی شوشتر برگزار می شود.

وی بیان کرد: سوارکاران خوزستانی در مسافت‌های ۶۰ و ۸۰ کیلوگرم برای رسیدن به سکوهای برتر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت:‌ در حال حاضر شهرستان های اهواز و شوشتر در بخش استقامت فعال هستند و اگر مسوولان با توجه به این که این رشته، هزینه بر است به ما کمک کنند می توانیم شهرستان های بیشتری را فعال کنیم. اسپانسرها بیشتر در بخش زیبایی و کورس هزینه می کنند.

کمیته انضباطی رای دیدار دو تیم نفت آبادان و پدیده مشهد از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و دوم را صادر کرد.

دیدار تیم‌های نفت آبادان و پدیده مشهد روز ۲۹ بهمن برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور و سرمربی تیم خود رخ داد.

این تیم طبق بند سه ماده ۷۹ آیین‌نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت از حضور تماشاگران با توجه به سوابق قبلی و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (این رای قابل تجدید نظر است)

همچنین تیم صنعت نفت آبادان به دلیل پرتاب سنگ توسط تماشاگرانش باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (این رای قطعی است)

حکیم عدول یکی از اعضای کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان به خاطر ورود بدون اجازه به زمین بازی با تذکر کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد. (این رای قطعی است)

دارنده نشان طلای پیکارهای قهرمانی ۲۰۱۶ هان‌مادانگ بانوان جهان می‎گوید: رییس هیات تکواندو خوزستان طی مدتی که وارد ورزش حرفه‎ای شده‎ایم همواره از ما حمایت کرده‎ است؛ باوجود این، ما جوانان ورزشکار استان به لحاظ عاطفی نیاز به حمایت بیشتری داریم.

ساحل فرج‎نژادی درخصوص انتخاب مجدد عباس پورسلان به عنوان رییس هیات تکواندو خوزستان، اظهار کرد: جا دارد به عنوان نماینده ورزشکاران استان در مجمع، انتخاب دوباره آقای پورسلان را به وی تبریک بگویم و امیدوارم که او بتواند در راه پیشرفت تکواندو در استان خوزستان موفق باشد. به هر حال وقتی کسی از ۱۶ رای ماخوذ، ۱۵ رای را به خود اختصاص می‎دهد، نشان از اعتماد اعضا به او دارد.

وی ادامه داد: من به عنوان نماینده ورزشکاران نظرم نسبت به آقای پورسلان مثبت است و باید این را نیز بگویم که او طی مدتی که ما وارد ورزش حرفه‎ای شده‎ایم از ما همواره حمایت کرده‎ است؛ باوجود این، ما جوانان ورزشکار استان به لحاظ عاطفی نیاز به حمایت بیشتری داریم.

رییس هیات والیبال خوزستان برای مدت چهار سال انتخاب شد.

مجمع انتخاب رییس هیات والیبال استان امروز (سه‌شنبه) با حضور ضیائی، نایب‌رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در محل این اداره‌کل برگزار شد.

چهار نفر برای اخذ سکان هدایت والیبال خوزستان ثبت نام کردند که قاسمی پس از ثبت نام، انصراف خود را اعلام کرده بود. همچنین علی پروین به دلیل بازنشستگی نتوانست در مجمع حضور پیدا کند. احمد ادیبیان نیز با عدم حضور در مجمع، عملا انصراف خود را اعلام کرد.

بر این اساس سعید شاهرخی تنها کاندیدای حاضر در این مجمع بود.

بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان این‌که در بازی با گیتی‌پسند محکوم به برد هستیم، گفت: به نتیجه گرفتن برابر گیتی‌پسند خوشبین هستم.

شهاب طالبی در ابتدا در خصوص پیروزی تیمش برابر یاسین پیشرو قم در لیگ برتر کشور، اظهار کرد: ‌بازی را خوب شروع نکردیم و کمی حریف را دست‌کم گرفتیم و همین باعث شد دو گل دریافت کنیم ولی پس از دریافت گل‌ها، بازی را جدی گرفتیم و موفق شدیم در همان نیمه اول سه گل بزنیم. در نهایت هم موفق شدیم بازی را با نتیجه ۵ بر ۳ ببریم.

وی افزود: این بازی از کیفیت لازم برخوردار نبود و با توجه به این‌که حریف با تعداد نفرات کمی به اهواز آمده بود به نظرم بازیکنان‌مان این دیدار را کمی ساده گرفته بودند. به هر حال بازی با تیم‌های پایین جدول مشکل است، چرا که نمی‌دانیم  می‌خواهند به چه صورت مقابل ما بازی کنند.

دو بسکتبالیست خوزستانی به اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.

از سوی فدراسیون بسکتبال، محمدمهدی صیدی عبدلی و حمیدرضا بهرام زاد به اردوی تیم ملی نوجوانان ۲۰۱۷ فراخوانده شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۱ اسفندماه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران و با حضور ۲۳ بازیکن برگزار خواهد شد.

دقایقی قبل تیم استقلال خوزستان مورد استقبال مسئولان عالی رتبه خود در فرودگاه قرار گرفت.

استقلالی های خوزستان بعد از حدود ۲ هفته حضور در کشورهای عمان و امارات و برد برابر تیم الفتح عربستان و الجزیره امارات به ایران بازگشت.
مسئولان عالی رتبه باشگاه استقلال خوزستان و همچنین خانواده پورموسوی با حضور در فرودگاه از ستاره های بی پول در فوتبال آسیا استقبال کردند.

https://hoorkhabar.ir/648653کپی شد!
301
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.