شرکت سایپا مشکلات مشتریان را پیگیری می کند

به گزارش هورنیوز مرکز ارتباط با مشتریان سایپا با حضور در نمایشگاه صنعت خودر واهواز, پیشنهادها و مشکلات مشتریان استان را در غرفه گروه سایپا پیگیری کرده و در کمترین زمان نتایج را به اطلاع مشتریان می رسانند.
مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا در راستای توجه به نیازها و مشکلات و دریافت پیشنهادات و انتقادات مشتریان در دوزادهمین نمایشگاه صنعت خودرو اهواز حضور فعالانه و چشمگیری دارد.
مرکز ارتباط با مشتریان سایپا بیش از یکسال است که براساس دستور مستقیم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به منظور ارتقای رضایت مندی مشتریان و پیگیری مشکلات و خواسته های دارندگان محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا تشکیل شده است و در این مدت اقدام های موثر و جدی برای افزایش کیفیت محصولات از طریق انعکاس دیدگاه های مصرف کنندگان محصولات به بخش های مربوطه در گروه خودروسازی سایپا,انجام داده است.
برپایه این گزارش فرایند کار این مرکز اینگونه است که با طرح پیشنهادها و یا شکایات از طریق تلفن ۰۹۶۵۵۰ و یا سیستم های نظارتی, کارشناسان مرکز در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت شکایت مشتری کرده و ثبت شکایت به انضمام نام کارشناس پیگیری کننده و شماره پیگیری برای مشتری پیامک می شود و پس از آن کارشناس مربوطه با مشتری تماس حاصل می کند و در بازه زمانی مشخص ، مشکل و یا شکایت مشتری رسیدگی و اطلاع رسانی می شود.
گفتنی است در فرآیندهای ثبت پیشنهاد و یا طرح شکایات توسط مشتریان، انواع مشکلات توسط مرکز ارتباط با مشتریان طبقه بندی می شود و طی مکاتبات با معاونت ها و بخش های مختلف در گروه خودروسازی سایپا اقدامات اصلاحی از سوی واحدهای مربوطه صورت گرفته و در نهایت منجر به ارتقای کیفیت در تولید قطعات و تولید محصول نهایی می شود.
مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه صنعت خودرو اهواز, این اطمینان را به مشتریان اهوازی می دهد که گروه خودروسازی سایپا همواره نسبت به دیدگاه ها و پیشنهادات مشتریان, خود را مسئول می داند و تکریم مشتریان و رضایت مندی آنان مهمترین اصل در تولید و خدمات پس از فروش در مجموعه سایپا محسوب می شود.
مرکز ارتباط با مشتریان سایپا پس از دسته بندی شکایات و تحلیل و پایش آن ها سعی می کند که اشکالات را در قالب پیشنهادات و اقدام های اصلاحی با همکاری معاونت های فروش، خدمات پس از فروش و کیفیت اجرایی نماید که در نهایت منجر به افزایش رضایت مندی مشتریان خواهد شد.

مرکز ارتباط با مشتریان برای هر محصول تولید شده برنامه هایی را برای کاهش نارضایتی مشتریان و افزایش رضایت مندی آنان در دست اجرا دارد و با توجه به برنامه ها و اهداف سال ۱۳۹۶ که مهمترین آن شاخص ، کاهش میزان رسیدگی به شکایات مشتریان می داند ، علاوه بر آن بر روی کیفیت محصولات و قطعات با همکاری معاونت کیفیت برنامه ریزی و اقدامات لازم صورت گرفته است.

https://hoorkhabar.ir/648385کپی شد!
67