مردم اهواز زمستان خود را چگونه گذراندند؟

به گزارش هورنیوز صبح اولین روز هفته از خواب بیدار می شوید تا به فعالیت های روزمره بپردازید اما آنچه خواهید دید آنست که زمان برای شما متوقف شده است! پیش از هر چیز قطعی برق و تاریکی مطلق خودنمایی می کند اما پس از آن متوجه نبود آب، اینترنت و تلفن نیز خواهید شد.

با این امید که قطعی برق موقت است فرزند خود را راهی مدرسه می کنید اما دانش آموزان نیز با درب های بسته مدارس رو به رو می شوند. به هر سختی که هست راهی برای نگه داری فرزندانتان تا بازگشت از محل کار پیدا و راهی می شوید اما درنیمه راه مطلع می شوید که تمام ادارت نیز تعطیل اعلام شده اند.

حکایت این روزهای خوزستان برای بسیاری یادآور اتفاقات دوران جنگ تحمیلی در پی موشک باران های دشمن است با این تفاوت که این روزها کوچکترین باد ، باران و یا خاکی زندگی در کلانشهری همچون اهواز را مختل می سازد بی آنکه مسئولان مردم را از این امر مطلع سازند.

مسأله بی برنامگی مسئولان ارشد استان در اعلام تعطیلی از یکسو، تعطیلی های موجه و غیرموجه مدارس استان از سویی دیگر صدای والدین را درآورده است. در شرایطی که دائما از تنزل رتبه علمی دانش آموزان استان سخن گفته می شود بازهم با بی تدبیری برخی سازمان ها در فراهم کردن حداقل شرایط زندگی شهروندی به ناچار مدارس تعطیل می شوند.

بعید نیست با ادامه این وضعیت تعداد روزهای تعطیل مدارس در سال تحصیلی بیش از ایام تابستان شود؛ شاید در آن زمان باید از مردم پرسید تعطیلات زمستان خود را چگونه گذارندید؟

 

https://hoorkhabar.ir/646096کپی شد!
170