سر فولاد را در اهواز بریدند!/ کالبد شکافی سفر تجاری اقتصادی لهستان/ انتقاد عضو شورا از صدا و سیما

خاکی که بر سر ماست، مسئولانی که از پس مسئولیت بر نمی آیند و استانداری که در لهستان است!!

 گرد و خاک و وضعیت بد آب و هوا از یک سو و از سویی دیگر وجود مسئولانی که از پس انجام کمترین مسئولیت خود برنمی آیند، باعث شده تا اهوازی ها کلافه شوند. (جزئیات بیشتر)

**********

سر فولاد را در اهواز بریدند!

بازی تا تصمیم داور بر اعلام پنالتی به سود فولاد خوزستان در جریان بود که خداداد عزیزی سرمربی تیم مشهدی به این تصمیم اعتراض کرد و تیم خود را از زمین مسابقه خارج کرد. (جزئیات بیشتر)

**********

کالبد شکافی سفر تجاری اقتصادی لهستان

استاندار خوزستان گفت: ۹ تفاهمنامه میان خوزستان و استان لوبلسکی لهستان در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی منعقد شد. (جزئیات بیشتر)

**********

بحران بی تدبیری در سازمان مدیریت بحران و دردسرهای تازه شهروندان

اگرچه استاندار خوزستان این روزها در لهستان به سر می برد و دست کم چند صباحی کمتر از خاک های باد آورده میل می کند اما توصیه می شود پس از حضور در استان نسبت به مدیریت در سازمان مهمی همچون اداره کل مدیریت بحران تصمیم شایسته ای اتخاذ کند. (جزئیات بیشتر)

**********

کلانشهر اهواز چقدر آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است؟

در شرایطی که استان های همجوار خوزستان هرکدام با تبلیغات گسترده و بکارگیری امکانات در حال جذب هرچه بیشتر گردشگر هستند انتظار می رود تمام مسئولان مانند استانداری، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری ها تمرکز خود را بر این امر معکوس کنند. (جزئیات بیشتر)

**********

تحریم کنگره استانی کارگزاران سازندگی توسط اعضای شاخص این حزب در خوزستان

بنابر اخبار رسیده به خبرنگار ما، اعضای شاخص شورای استانی حزب کارگزاران سازندگی استان خوزستان در کنگره استانی این حزب که قرار است پنج شنبه هفته جاری در اهواز برگزار شود به نشانه اعتراض شرکت نخواهند کرد! (جزئیات بیشتر)

**********

شورا و شهرداری میدان جنگ نیستند/ انتقاد عضو شورا از صدا و سیما

شیرمردی تصریح کرد: شورا و شهرداری یک زنجیره قانونی هستند که خروجی آنها باید خدمت به مردم باشد نه میدانی برای جنگ و تبادل توپ و اگر مشکلی باشد با گفتگو حل می شود. (جزئیات بیشتر)

**********

عجیب‌ترین اتفاق تاریخ لیگ‌برتر در غدیر + عکس

اتفاقات رخ داده در جریان دیدار دو تیم سیاه جامگان و فولاد خوزستان عجیب ترین بازی لیگ برتر را در غدیر رقم زد. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/644961کپی شد!
174
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.