پلمپ سه باشگاه ورزشی متخلف در آبادان

هورنیوز – پیمان ادیبی سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها افزود:در کنار تلاش فراوان به منظور توسعه ورزش در بین اقشار مختلف، وجود مکان های ورزشی سالم و عاری از ناهنجاری از دغدغه های دستگاه ورزش است.

وی نظارت بر کار باشگاه ها و مجموعه های ورزشی را از اولویت های واحد بازرسی این اداره عنوان کرد و گفت:طی سال جاری بیش از ۵٠ بار از این واحدها بازرسی به عمل آمد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان اضافه کرد:پس از انجام اقدام های کارشناسانه، باشگاه های متخلف شناسایی شده و با هماهنگی مقام انتظامی نسبت به پلمپ آنها اقدام شد.

ادیبی تصریح کرد: ١۵واحد صنفی نیز که دارای تخلف های جزئی بود، اخطار دریافت کرد تا نسبت به رفع مشکلات خود اقدام کنند، در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: نصب دوربین مدار بسته در فضای باشگاه، ایجاد مزاحمت برای همسایگان و کسبه محدوده، نداشتن مجوز فعالیت و کارت بیمه ورزشی، استفاده نکردن از مربی متخصص و دارای مدرک، ارتباط نداشتن با پزشک و مشاور ورزشی، نبود بیمه مسئولیت و آتش سوزی، فروش و توزیع دارو، مکمل و پودرهای غیرمجاز بدنسازی، استفاده از پوسترهای برهنه و نیمه برهنه، پخش موسیقی های غیر مجاز، تجمع اراذل و اوباش، ارایه خدمات خارج از سرویس کاری به مشتریان و انتشار تصاویر خارج از شئونات اسلامی از تخلف های باشگاههای ورزشی است که در صورت مشاهده و یا گزارش ، برخورد قانونی می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان با اشاره به اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی کشور اعلام کرده است که هیچ باشگاهی حق عرضه مکمل های ورزشی ندارد، گفت:طی بررسی های انجام شده مشخص شد که باشگاه های دارای مجوز و معتبر، حدود یک سال است که مبادرت به فروش و استفاده مکمل های بدنسازی نمی کنند و در صورت تخلف پلیس این محل ها را پلمپ و فرد خاطی به کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش و جوانان معرفی می شود .

https://hoorkhabar.ir/644541کپی شد!
125