اعطای وام به کارآفرینان استخدام کننده معتادان بهبود یافته

هورنیوز – معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور دوشنبه شب در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر خوزستان در اهواز گفت:  در صورتی که این کارفرمایان، این افراد را بیمه کنند و حداقل حقوق اداره کار را به آنها بپردازند برای هر کارگر، ۵۰  میلیون تا ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات به کارفرمایان پرداخت می شود.

پرویز افشار با بیان اینکه  بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مقرر شد یک مرکز گذری ترک اعتیاد و سه سرپناه شبانه معتادان در شهرهای اهواز، آبادان و اندیمشک راه اندازی  و یک سر پناه شبانه معتادان به زنان اختصاص یابد افزود : با همکاری و صدور مجوز بهزیستی یک مرکز یک مرکز ترک اعتیاد درمان مدار در ماهشهر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه  با بسته شدن  بخش زیادی از مرزهای شرقی کشور موجب عبور  قاچاقچیان مواد مخدر به سمت دریا شده است اظهارداشت :در این نشست مقرر شد پنج گلوگاه استان به ایستگاه های ایست و بازرسی مجهز شود .

افشار ادامه داد :  مبارزه با مواد مخدر  یکی از اولویت های همیشگی نظام است  و  ستاد مبارزه با مواد مخدر هر ۶ ماه یک بار گزارش خود را به مقام معظم رهبری ارائه می کند.
https://hoorkhabar.ir/643791کپی شد!
149