مذاکره با آلمانی ها برای سرمایه گذاری در شیرین شهر

هورنیوز – رضا فرهاد زاده در خصوص روند اجرایی پروژه های مسکن و سایر طرح های راه سازی، بهداشتی و درمانی و آموزشی اظهار کرد: از یک سال گذشته تاکنون اقدامات موثری برای رضایتمندی مردم در این شهر صورت گرفته است.

وی افزود: دراردیبهشت ماه سال جاری نیز فضای درمانی این شهر جدید تجهیز شده و بخش عمده ای از مشکلات درمانی مردم درمقایسه با سال های گذشته برطرف شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر بیان کرد: اضافه شدن کلنیک دندانپزشکی در این شهریکی دیگر از اقدامات موثری بود که برای رفع نیاز ساکنان صورت گرفت.

وی ادامه داد: اکنون در این شهر جدید علاوه بر استقرار پزشک عمومی، فضای درمانگاهی، بهداشت خانواده وبهداشت محیط ، آزمایشگاه، داروخانه و سایر فضاهای مورد نیاز ایجاد شده و ضمن این که به ساکنان این شهر خدمت رسانی می شود به مناطق همجوار نیز خدماتی ارائه می گردد.

فرهاد زاده اظهار کرد: زیرساخت های این شهر بر اساس معماری و شهرسازی روز بوده و شبکه های فاضلاب و برق به خوبی در آن ایجاد شده و اکنون نیز آسفالت خیابان ها و گازرسانی انجام و باعث افزایش خانوارها در این شهر شده است.

وی تصریح کرد: این که جمعیت این شهر جدید ظرف مدت چند ماه از ۵۰ خانوار به ۲۰۰ خانوار افزایش داشته نشان دهنده رضایت نسبی مردم از خدمت رسانی هاست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید شیرین شهر گفت: همچنین برای قشرهای مختلف در این شهر فضای مورد نیاز ایجاد شده و اکنون نیز فضایی را با تراکم کمتر و مساحت بیشتر به عنوان باغ ویلا در نظر گرفته ایم که می تواند شرایط خوبی را برای مردم ایجاد کند.

شیرین‌ شهر از شهرهای اقماری و جدید در حال ساخت در محدود شهرستان کارون، استان خوزستان است که در ۳۵ کیلومتری جنوب غربی اهواز و در کنار رودخانه کارون قرار دارد.

https://hoorkhabar.ir/643637کپی شد!
102