حمله مجدد به مجتمع تجاری کارون/شهرداری از عهده دستفروشان مرکز شهر بر نمی آید!

به گزارش هورنیوز عصر امروز شنبه دوم بهمن ماه چند فروشنده دوره گردِ مواد غذایی، که سالها در خیابان موسوی (حافظ سابق) کاسبی می کنند، با لوله و چوب به کسبه مجتمع تجاری کارون حمله ور شدند که باعث ایجاد رعب وحشت در میان نزدیک به پانصد نفر مراجعه کننده به خیابان، و ضربه به ماشینهای پارک شده نگهبانان گردیدند.

در همین زمینه کسبه پاساژ به خبرنگاران ما گفتند: یکی از مغازه داران ماشین خود را پارک کرده بود که این فروشنده لواشک و ترشی به وی گفت ماشینت را بردار اینجا جای کاسبی من است و این موضوع باعث درگیری و زدو خورد و… شد.

یکی از پزشکان خیابان موسوی می گوید: چندین سال است که این افراد در خیابان موسوی و کتانباف مشغول به کاسبی هستند و شاید سالی دو یا سه بار شهرداری برای جمع آوری اینان اقدام کرده و دوباره فردای آن روز به کاسبی در همان محل می پردازند.

وی افزود: این دو خیابان (موسوی و کتانباف) محل عبور افراد بیمار است که برای معالجه یا آزمایش مراجعه می کنند، ولی امروز همه این افراد که اکثراً زنان و کودکان بودند وحشت زده شده و هرکدام به سویی فرار کردند.

یکی دیگر از بازاریان گفت: به هر حال در این شهر هرکس حق دارد از راههای قانونی و حلال نانی به خانه ببرد ولی چرا شهرداری فکری به حال اسکان این افراد نمی کند.

نکته بسیار جالب این است که محل یا همان کانکس اجرائیات شهرداری در خیابان سلمان فارسی روبروی پاساژ کارون واقع شده است.

پورحلاج معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در همین زمینه به خبرنگار ما میگوید: چندین مرتبه برای جمع آوری این افراد مراجعه کردیم که اثری از آنان دیده نشده است.

سوال بسیار مهمی که باید از عزیزان خدمات شهری منطقه و شهرداری پرسید این است که چگونه وقتی برای جمع آوری این دوره گردان مراجعه می کنند گاریهایی که به اندازه یک ماشین پراید هستند در آن ساعت شلوغ فوری ناپدید شده و فردای همان روز دوباره به کاسبی می پردازند؟

به گزارش هورنیوز آذرماه سال گذشته دو فرد ناشناس با آتش زدن لاستیک و پرتاب به درون پاساژ باعث رعب و حشت شده اند که این دومین مرتبه از این اتفاقات ناگوار است و جادارد شهرداری و نیروی انتظامی تمهیدات ویژه برای این پاساژ و خیابان پر رفت و آمد داشته باشند و همچنین وعده اسکان دستفروشان رو عملی نمایند.

 

https://hoorkhabar.ir/643459کپی شد!
114