مجلس از عدم برخورد دولت با حقوق‌بگیران نجومی دلخور است/مردم خوزستان سزاوار چنین مشکلاتی نیستند

به گزارش هورنیوز – سه تن از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در ۲۴ ساعت گذشته درخصوص شرایط نامساعد استان خوزستان از جمله معضل بیکاری، لزوم اعتماد به جوانان و عدم پیگیری دولت در بحث حقوق های نجومی اظهار نظر کرده اند.

مردم خوزستان سزاوار چنین مشکلاتی نیستند

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان با بیان این‌که خوزستان خاستگاه نفت است و عواید این صنعت نیز باید به این استان برسد،اظهار داشت: از ظرفیت‌های فنی و مدیریتی موجود در خوزستان باید استفاده بیشتری شود اما از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

۷۱۹۸۲_۵۹۵

وی با اشاره به اینکه چرا باید مسجدسلیمان رقم اول نرخ بیکاری را در کشور دارا باشد، عنوان کرد: مگر همین مسجدسلیمان نبود که بهترین شهر در سالیان گذشته بود و اکنون چه بلایی است که به خوزستان وارد شده و در این زمینه نگران آن هستیم که روزی برسد که کل خوزستان مانند مسجدسلیمان شود.

ناصری نژاد عنوان کرد: در بحث آلودگی‌، فقر، مهاجرت، ‌مردم خوزستان لایق چنین مشکلاتی نیستند و نباید به این شکل زندگی کنند زیرا خوزستان خاستگاه نفت است و باید به این استان توجه ویژه‌ای شود.

وی گفت: خوزستان اکنون در ردیف ۲۲ توسعه کشور قرار دارد و در بسیاری از شاخص‌ها رده آخر متعلق به خوزستان است و این مساله در شان مردم استان نیست. بنابراین باید محرومیت‌ها از چهره زیبای استان برداشته شود./ایسنا

باید به نسل جدید بیشتر اعتماد کرد

فریدون حسنوند دیگر نماینده خوزستان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه باید به نسل جدید بیش از گذشته اعتماد کرد و باید عرصه را به جوانانی واگذار کنیم، گفت: پیوند دانشگاه و مجموعه کارشناسی نکته دیگری است که تأکید مقام معظم رهبری را نیز همیشه به دنبال داشته و در برنامه‌ریزی ششم هم به آن اشاره شده است.

۱۰۷۷۸۵۲-۱۹۸۷۰۴۴

حسنوند اظهار کرد: امروز تصمیماتی در اوپک گرفته شده و نظرات متفاوتی در رابطه با افزایش یا کاهش سهمیه‌ها است اما در کل، تصمیمات اوپک طی دو، سه ماه گذشته این فرصت را به شرکت ملی حفاری خواهد داد تا نفش کاری خود را پیش از گذشته ایفا کند./ایسنا

مجلس از عدم برخورد دولت با حقوق‌بگیران نجومی دلخور است

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان  درخصوص حقوق های نجومی یادآور شد: مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با حقوق نجومی دستور صریح و شفاف دادند و از دولت و قوه قضائیه خواستند تا این مسئله را بررسی و با خاطیان برخورد کنند اما متأسفانه تا امروز اقدام قابل‌توجهی صورت نگرفته است.

۶۷۷۴۹۱۰۷_۷۱۸۵۶۶۶۰efece

وی افزود: مجلس از عدم برخورد دولت با حقوق‌بگیران نجومی دلخور و ناراحت است و برای نمایندگان جای سؤال است که چرا دولت صادقانه این موضوع را دنبال نمی‌کند.

ساعدی با بیان اینکه اما اهمال‌کاری‌های در برخورد با عملان حقوق های نجومی اصلاً موجه نیست. اضافه کرد:فیش‌های نجومی ضربه شدیدی به اعتماد مردم وارد کرد و مردم انتظار دارند تا متولیان امر در این خصوص احقاق حق کنند و با کسانی که ریخت‌وپاش کرده‌اند و دریافت‌های نجومی داشته‌اند برخورد کنند تا اعتماد ازدست‌رفته مردم بازگردد./رهیاب

https://hoorkhabar.ir/640114کپی شد!
135
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.