انفجار گاز منزل مسکونی در اهواز ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت + تصاویر

به گزارش هورنیوز ؛ شب گذشته انفجار مهیب گاز منزل مسکونی در منطقه باغ شیخ اهواز موجب وارد آمدن خسارات جانی و مالی شد.

امیر نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز در تشریح این حادثه به خبرنگار هورنیوز گفت: راس ساعت ۱۷:۵۲ با تماسهای مکرر شهروندان به سامانه  ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز خبر انفجار و تخریب چند منزل مسکونی در خیابان مسجدی بین ادهم و گندمی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی از ۳ ایستگاه همجوار تیمهای امدادی شامل خودروهای اطفاء حریق و امداد نجات را به محل اعزام نمود.

نجفی در ادامه گفت: آتش نشانان ۳ دقیقه بعد با تمام امکانات تخصصی در محل حاضر و همزمان با اجرای عملیات اطفاحریق، کار آوار برداری و جستجو را آغاز نمودند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: بر اثر شدت انفجار به یک مجتمع مسکونی ۳ طبقه، ۲ واحد دو طبقه ویک۱ واحد ویلایی خسارات ۱۰۰ درصدی وارد و همچنین به ساختمانهای همجوار و دو دستگاه خودرو حاضر در محل حادثه  خساراتی واردگردید.

نجفی گفت : در این حادثه آتش نشانان با تلاش خستگی ناپذیر موفق شدند ۹ نفر از ساکنین را که  مجروح گردیده بودند از محل حادثه خارج و جهت درمان به اورژانس تحویل نمایند، متأسفانه یک نفر از همشهریان عزیزمان در این حادثه سخت و ناگوار فوت نمودند.

%d8%a7%d9%81%d9%86%d8%ac%d8%a7%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a7%d8%b2

همچنین در این خصوص شهیار میرخشتی رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی اهواز به هورنیوز گفت: متاسفانه در این حادثه یک خانم حدوداً ۴۳ ساله کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

وی افزود: تعدادی از مصدومان این حادثه تاکنون در بیمارستان بستری هستند.

https://hoorkhabar.ir/639258کپی شد!
121
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.