واژگونی خودرو در اهواز یک مصدوم برجای گذاشت

به گزارش هورنیوز ؛ امیر نجفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: دوشنبه مورخ ۲۲ آذرماه رأس ساعت ۲۳:۲۲ دقیقه شب ، شهروندان با تماس به سامانه ۱۲۵ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از واژگونی خودرو واقع در  بلوار پاسداران خبر دادند.

وی افزود: تیم آتش نشانی ظرف مدت کمتر از ۱ دقیقه خود را به محل حادثه رسانیدند و مشاهده نمودند یک دستگاه خودرو ۴۰۵ پس از برخورد با جدول واژگون شده و موجب مجروح شدن راننده گردیده است.

نجفی گفت: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و ایمن سازی محل به منظور رفع خطرات احتمالی در اثر تصادف سایر خودرو های عبوری ،مصدوم را از خودروی حادثه دیده خارج کرده و به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل نمودند.

وی عناون کرد: در این حادثه ۱ نفر مرد که راننده خودروی ۴۰۵ بود مصدوم گردید و علت حادثه از سوی کارشناسان سرعت بالا و عدم توانائی راننده در کنترل خودرو اعلام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز در پایان اظهار داشت: از شهروندان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی ، مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

https://hoorkhabar.ir/639117کپی شد!
73