نقض عهد دولت تدبیر و امید در حق مردم خوزستان/ آقای استاندار بسم الله!؟/ بی مهری مسولان میراث فرهنگی به سرمسجد

نقض عهد دولت تدبیر و امید در حق مردم خوزستان/ اعتراض شجاعانه و متحد نمایندگان

شاید پس از بی نتیجه ماندن صدها اظهار نظر، مصاحبه و نوشتن نامه های اعتراضی در خصوص انتقال آب، این اعتراض تنها و شجاعانه ترین اقدام ممکن است. (جزئیات بیشتر)

 

آقای استاندار؛ ای کاش همه مثل شما علمی فکر می کردند/ انتقال آب، جنگ قدرت است

درحالی که همه انتظار اظهارات قاطعانه شریعتی را داشتند اما وی روز گذشته در واکنشی سرد، گفت: در مساله انتقال آب لازم است با نگاه علمی جلو برویم برای همین نباید نگرانی و تشویش را به مردم تزریق کنیم چراکه وارد کردن استرس به مردم سودی به همراه ندارد. (جزئیات بیشتر)

 

از خیابانی بدنام و نشان، تا منطقه توریستی تنها به همت جوانان اهوازی!

بازار لشکر آباد با تمام کاستی ها و نواقص خود امروز از سویی به محلی برای خودباوری جوانان بیکار، بی پول و بدون منصب اما مشتاق کسب روزی حلال تبدیل شده و از سویی دیگر نمادی برای به رخ کشیدن قدرت اراده مردم در برابر مسئولان است! (جزئیات بیشتر)

 

شکوه تاریخی سرمسجد و بی مهری مسولان میراث فرهنگی

آتشکده سرمسجد در محله سرمسجد قرار دارد بدلیل کاوشهای صورت گرفته در گذشته طبق آثار بدست آمده قدمت آن را مربوط به دوره اشکانی میدانند اما با کاوشهای جدید قطعاً قدمت این اثر گرانبها بیش از اشکانی و هخامنشی می باشد. (جزئیات بیشتر)

 

 

در پی پرداخت خسارت ۲هزار میلیاردی به کشاورزان مازندرانی؛

آقای استاندار بسم الله!؟

انتظار می رود استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت در استان با در نظر گرفتن مشکلات کشاورزان خوزستانی و پیگیری پرداخت خسارت ناشی از سیل گامی در جهت رفع نگاه تبعیض آمیز دولت به استان ها بردارد. (جزئیات بیشتر)

 

محرمانه بودن نامه انتقال آب یعنی نامحرم بودن کشاورزان و مردم خوزستان

این نامه نیازی به مُهر محرمانه نداشت و بجز نامحرم بودن کشاورزان و مردم خوزستان چه عامل دیگری باعث کوبیدن مُهر محرمانه به این مصوبه شده است. (جزئیات بیشتر)

 

آیا وحدت تازه شکل گرفته نمایندگان استان مانع مافیای اصفهانی ها می شود؟

اتفاق دیروز در صحن مجلس فارغ از نقد و یا تحسین برخی افراد، نشانگر اتحاد نمایندگان مختلف خوزستان با گرایشات سیاسی مختلف است. (جزئیات بیشتر)

 

چرا برای نمایندگان شجاع و دلسوزمان هورا نکشیم؟

به بعضی شخصیت های محترم استان همجوار خواهیم گفت که باید و باید برای نمایندگان شجاع و وفادار استان مان هورا بکشیم. (جزئیات بیشتر)

https://hoorkhabar.ir/638616کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.