تیتر داغ (۱۵)

۲۳۵۶۲_۸۷۱

*سرو گوشت الاغ توسط فروشنده زن در یک رستوران معروف!

یک واحد رستوران معروف در آبادان که با گوشت الاغ خوراک تیهه می کرد از سوی دستگاه های مسئول و پلیس این شهرستان پلمپ شد. گفته می شود ۴۰ کیلوگرم گوشت این حیوان در یخچال این رستوران کشف شده است.

photo_2016-12-03_23-36-23

*تخلف آشکار عضو شورای شهر اهواز!

یکی از اعضای فعلی شورای شهر اهواز با تبلیغات زودهنگام برای انتخابات شورای شهر سال ۹۶ مرتکب تخلف شده است.این شخص طی اقدامی به بهانه روز دانشجو و سرکشی به جوانان ورزشکار با تقدیم هدایایی از آمدن و شروع فعالیت های انتخاباتی خود خبر میدهد.

۱۷۴۳۲۸۵

*بیمارستان هایی که بجای مداوا بیماران را به کام مرگ می کشانند!

سردار اسحاقی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۳۴ درصد مرگ‌های پس از تصادف در بیمارستان‌های خوزستان رخ می‌دهد.

photo_2016-12-03_23-36-13

*حضور فرزند خردسال در تشییع جنازه پدر و مادر شهیدش!

در روزهای گذشته تصاویری از فرزند خردسال شهید شرهان صالحی و شهیده هاشمیه صالحی، از شهدای حادثه تروریستی حله در فضای مجازی منتشر شده است.

%d8%a7%db%8c%d8%af%d8%b2%d8%ac%d9%86%d8%b3%db%8c

*ابتلای ۳۹درصدی خوزستانی به ویروسHIV از طریق روابط جنسی!

شکراله سلمان زاده رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: ۶۰ درصد راه انتقال این ویروس در خوزستان از طریق اعتیاد تزریقی و ۱٫۴۳ درصد از طریق مادر به کودک گزارش شده است.

آمارها نشان می دهد که انتقال از طریق تماس جنسی محافظت نشده در حال افزایش است. در سال های اخیر نسبت جنسی در باره این ویروس نیز تغییر کرده و در زنان رو به افزایش است. آمار افراد شناسایی شده مبتلا به ایدز در خوزستان تا پایان پارسال، دو هزار و ۳۳۲ نفر بوده که هم اکنون ۴۷۳ نفر زیر درمان هستند و ۶۶۲ نفر نیز فوت شده اند.

۴۵۸

*ازدواجی عجیب در دزفول!

بیمارستان بزرگ دزفول در نخستین روز از حلول ماه مبارک ربیع الاول شاهد عقد یک زوج جوان بود. داماد در بخش جراحی مردان بستری و با موافقت خانواده عروس آیین عقد  در بیمارستان برگزار شد.

با تقاضای خانواده داماد برای برگزاری مراسم عقد ، اتاقی در این بیمارستان به انجام مراسم اختصاص یافت. با حضور خانواده عروس در بیمارستان عاقد ، خطه عقد را جاری کرد.

۱۷۶۰۰۶۵

* سندی که حامیان دولت روحانی در خوزستان را شوکه می کند

در حالی که استاندار خوزستان و جریان های سیاسی دولت یازدهم مدعی جلوگیری از انتقال آب سرشاخه های کارون بودند از روز گذشته نامه ای منتشر شده است که بر اساس آن اجرای پروژه انتقال آب از تونل کوهرنگ ۳ بزودی کلید خواهد خورد.

fghbnm

* نفس تنگی بیش از ۲ هزار نفر در خوزستان در ۴۸ ساعت نخست از آغاز اولین بارش پاییزی

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در ۴۸ ساعت نخست از آغاز اولین بارش پاییزی در خوزستان، حدود ۲ هزار نفر به علت مشکلات تنفسی به اورژانس های بیمارستانی مراجعه کرده اند.

https://hoorkhabar.ir/637808کپی شد!
139
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.