شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر واحد نمونه استاندارد خوزستان

به گزارش هورنیوز در جریان مراسم روز جهانی استاندارد در سال جاری واحدهای نمونه استاندارد در خوزستان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند. شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر از جمله شرکت هایی است که موفق به کسب این عنوان گردید.

۳-۲

محمد فتحی مکوند مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: انطباق محصول تولیدی با استانداردهای تعیین شده، اجرای بیش از ۲۲هزار نفر ساعت کلاس آموزشی جهت کارکنان و انجام بهسازی های محیطی در کارخانه شکر از جمله دلایل دستیابی به این جایگاه است.

وی افزود: شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر به عنوان اولین دارنده نشان FDA از سازمان غذا و داروی آمریکا و اولین دارنده نشان CE صادرات به اتحادیه اروپا در میان شرکت های نیشکری کشور، توانسته است بابکارگیری بیش از دوهزار نفر به صورت مستقیم سهمی در ایجاد اشتغال پایدار در خوزستان ایفا کند.

۴-۲

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همت و تلاش کارکنان این شرکت در سالی که به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است بتوانیم در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری گام های مؤثری برداریم.

شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر یکی از کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در کیلومتر ۴۵جاده اهواز به خرمشهر واقع شده است.food-day
estandard-2

https://hoorkhabar.ir/636993کپی شد!
406