لغو پروازهای اهواز به نوشهر

هورنیوز – هواپیمای فوکر۵۰ متعلق به شرکت هواپیمایی نفت طبق برنامه پروازی این شرکت در روزهای شنبه ، دوشنبه و چهارشنبه هرهفته حوالی ساعت ۱۰ صبح از فرودگاه اهواز پرواز می کرد و سپس ساعت ۱۲ نیز درفرودگاه نوشهر به زمین می نشست.

مهدی فلاحتی گفت:‌ پروازهای این مسیر در اوایل ماه گذشته به دلیل نامناسب بودن فرودگاه نوشهر و نیز بارندگی های مداوم لغو شد.

وی افزود:‌ موانع طبیعی موجود پیرامون فرودگاه نوشهر و از سویی نبود کارآیی دستگاه کمک ناوبری باعث شد تا بیشتر پروازها در روزهای بارندگی لغو شود و بنابراین تکرار چنین اتفاقاتی برای این شرکت صرفه اقتصادی نداشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت:‌ با این وجود مانند پارسال این پرواز در آستانه سال جدید دوباره برقرار خواهد شد به همین خاطر این پرواز در برنامه پروازی این شرکت حذف نمی شود.

خط پروازی اهواز ـ نوشهر تیر پارسال برقرار ولی پس از مدتی به دلیل شرائط نامساعد جوی و استقبال کم مسافران به مدت ۶ ماه لغو شده بود.

پروازهای این مسیر از اوایل اسفند ۱۳۹۴ دوباره از سر گرفته شد و تنها تا اوایل فروردین امسال ادامه داشت و سرانجام با گذشت بیش از ۲ ماه دوباره در ایام عید سعید فطر برقرار شد.

https://hoorkhabar.ir/636346کپی شد!
60