مدال برنز تالوکار خوزستانی در جام جهانی

هورنیوز – نخستین دوره جام‎جهانی تالو که از جمعه (۲۸ آبان‎ماه) با حضور برترین‎های جهان به میزبانی شهر «فوژو» کشور چین آغاز شده بود، عصر دیروز (یکشنبه) با شناخت نفرات برتر فرم‎های مختلف به پایان رسید.

 

تیم‎ملی که در بخش مردان با ترکیب خوزستانی فرشاد عربی و رضا خلف‎زاده و در بخش زنان با ترکیب هانیه رجبی و زهرا کیانی در این رویداد شرکت کرد، در نهایت با کسب یک مدال نقره و سه برنز به کار خود پایان داد.

 

فرشاد عربی، تالوکار باتجربه تیم‎ملی ووشو ایران توانست در روز نخست یک مدال برنز را از اولین دوره این مسابقات، به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. عربی در فرم «نن‌دائو» با امتیاز ۹٫۵۷ این نشان را از آن خود کرد. در این فرم “لی یانگ” از چین با امتیاز ۹٫۶۵ طلا گرفت و “وی لای” از تایوان به مدال نقره رسید. همچنین رضا خلف‎زاده، دیگر ووشوکار خوزستانی تیم‎ملی در فرم «چیانگ شو» با امتیاز ۹٫۴۶ ششم شد.

 

زهرا کیانی، تالوکار جوان ایران هم که در دو سال اخیر در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال شده است، در جام جهانی تالو یک مدال نقره و یک برنز کسب کرد. کیانی در فرم «چانگ چوان» نقره گرفت و در فرم «جین شو» به نشان برنز رسید.

 

همچنین هانیه رجبی در فرم «دائو شو» برای کشورمان صاحب گردن‎آویز برنز شد.

https://hoorkhabar.ir/636196کپی شد!
36