تشریح برنامه های هفته بسیج درخوزستان

به گزارش خبرنگار هورنیوز ، سردار شاهوارپور در نشست خبری امروز شنبه ٢٩ آبان اظهار کرد: آغاز هفته بسیج از روز اربعین با شعار «بسیج انقلابی و خدمتگذار» انتخاب شده و برای هر روز از روزهای هفته شعار مخصوص برگزیده شده است.

وی افزود: روزهای اول تا ششم این هفته به نام های «پژواک ندای زینب»، «انقلابی گری و ظلم ستیزی»، «بسیج انقلابی‌گری و پیشرفت»، «بسیج انقلابی‌گری و کارآفرینی»، «بسیج انقلابی‌گری و ایثار»، «بسیج انقلابی‌گری و اقتدار جهانی» و روز آخر به نام «بسیج انقلابی‌گری و مبارزه با فساد و اشرافی‌گری» نام دارد که در این روز نمایشگاهی از اشرافی‌گری و مبارزه با آن‌ها برپا می‌شود.

photo_2016-11-20_00-04-24

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اضافه کرد: واکسانسیون طیور در راستای اقتصاد مقاومتی با هماهنگی دامپزشکی و بسیج خوزستان نیز از دیگر برنامه های هفته بسیح است که ۹۲۰ اکیپ به روستاها اعزام می‌شوند.

سردار شاهوارپور با اشاره به اعزام گروه‌های پزشکی به مناطقی مانند حمیدیه و خرمشهر بیان کرد: در این اعزام ۶ هزار و ۲۵ نفر بسیجی اعزام شده که در میان آن‌ها ۱۳۹ پزشک متخصص نیز اعزام شده است.

وی، کاشت ۳۰۰ هکتار درختکاری در هندیجان، تکمیل و ساخت خانه‌های محروم، لوله رسانی و ایجاد سرویس‌های بهداشتی و مبارزه با بیماری واگیردار را جزو اولویت‌های گروه‌های جهادی دانست و گفت: کارهای خوبی از سوی گروه های جهادی انجام شده است.

سردار شاهوارپور بیان کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی ایران بسیج مستضعفین کارهای بسیار خوبی انجام داده که در عدد و رقم کم نظیر است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان یادآور شد: مناطقی که از نگاه دولت ها دور بوده و توانایی انجام حداقل‌ها درآن نبوده را گروه های جهادی بسیج با انگیزه‌های که داشتند وارد شدند و توانستد کارهای خوبی انجام دهند.

وی در پایان بیان کرد: فرهنگ بسیج سرمایه گرانبهایی است که باید قدر دانسته شود و مقام معظم رهبری خودش را بسیجی معرفی می‌کند و پشتیبان همه کارهای جهادی هستند و همچنین مشتاقانه از آن‌ها استقبال می‌کنند، ایشان به دولتمردان یادآوری میکنند که از این کار با اخلاص پشتیبانی همه جانب شود.

https://hoorkhabar.ir/636037کپی شد!
106