سفر روحانی درخور مردم خوزستان نبود/ جوانان شادگانی حتی در نیروهای کارگری هم استخدام نمی شوند

به گزارش هورنیوز دو تن از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی طی ۴۸ساعت گذشته درخصوص وجود مدیران غیربومی در صنعت فولاد و سفر یک روزه رئیس جمهوری به خوزستان اظهار نظر کرده اند.

 

سفر روحانی درخور مردم خوزستان نبود

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک درباره انتقادات وارده به رئیس‌جمهور پیرامون سفر یکر‌وزه به خوزستان اظهارکرد: متاسفانه سفر رئیس‌جمهور به خوزستان که هفته گذشته صورت گرفت در خور مردم خوزستان نبود.

وی با اشاره به اینکه آقای روحانی پروژه های کوچکی را افتتاح کرد، افزود: عدم سخنرانی رئیس‌جمهور در یادمان شهدای شلمچه از موارد دیگری بود که نباید از آن غفلت کنیم.

%d9%87%d8%af%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d8%af%d9%85%db%8c

نماینده خوزستان با بیان اینکه دلایل عدم حضور رئیس‌جمهور در یادمان شهدای شلمچه را نمیدانیم، اظهارکرد: مردم خوزستان انتظار داشتند که با توجه به مشکلاتی  که در این استان به خصوص در حوزه آب و فاضلاب وجود دارد رئیس‌جمهور پروژه‌هایی را در این رابطه افتتاح می‌کرد و یا بودجه‌ای را برای آنها اختصاص می‌داد.

وی با اشاره به اینکه مردم خوزستان از عملکرد دولت تدبیر ناراضی هستند، گفت: کاهش بودجه استان خوزستان در سال ۹۵ از سوی دولت از دیگر موضوعاتی است که رئیس‌جمهور و دولت یازدهم باید پاسخگوی آن باشند.

 

جوانان شادگانی حتی در نیروهای کارگری هم استخدام نمی شوند

همچنین حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در حاشیه جلسه با مدیرعامل شرکت ملی فولاد اظهار داشت : پس از گذشت سال‌ها و دوندگی‌های زیاد برای گرفته شدن امتیاز این واحد و سپس تثبیت و اجرای پروژه آن، حال به ما گفته می‌شود موارد و مسائل به شما مربوط نیست.

%d9%85%d8%ac%db%8c%d8%af-%d9%86%d8%a7%d8%b5%d8%b1%db%8c-%d9%86%da%98%d8%a7%d8%af

وی با اشاره به اینکه از بابت انجام شدن تغییرات شبانه و یک‌جانبه در آن گلایه‌مند هستیم، افزود: از بابت استخدام غیر بومی گله داریم این غیر بومی‌گزینی در حالی رقم خورد که حتی در سطح نیروهای کارگری نیز شادگان از آن بی‌بهره بوده است.

https://hoorkhabar.ir/635816کپی شد!
148
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.