خوزستان داعشی ندارد

هورنیوز – نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: خوزستان داعشی ندارد و مردم در همه سنین و اقشار برای خدمت به زوار از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ از رسانه‌ها تقاضا داریم این حرکت ناشایستی که از طرف برخی افراد ضعیف‌النفس انجام می‌شود را خنثی کنید.

جواد کاظم نسب الباجی در جمع خبرنگاران در مرز چذابه با انتقاد از برخی تبلیغات منفی اظهار داشت: خوزستان داعشی ندارد و مردم در همه سنین و اقشار برای خدمت به زوار از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند؛ از رسانه‌ها تقاضا داریم این حرکت ناشایستی که از طرف برخی افراد ضعیف‌النفس انجام می‌شود را خنثی کنید.

وی با اشاره به زیرساخت‌های چذابه عنوان کرد: زیرساختهای اینجا بسیار عالی است و با اینکه تلاشها خودجوش و مردمی هستند ولی بسیار منظم و عالی بود و باید همه بدانند خوزستانی‌ها پایبند نظام و ولایت‌فقیه هستند و آماده ادای دین به اسلام و انقلاب و خدمت به هموطنان هستند.

نماینده اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس بیان کرد: از شهردار اهواز تقاضا داریم که به محوطه مواکب رسیدگی کند و سرویس‌های بهداشتی بیشتری در این نقاط قرار بدهند چراکه در این زمینه کمبودهای زیادی وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که به ازای ارائه برخی خدمات مانند پارکینگ از مردم هزینه دریافت می‌شود و نظر شما دراین‌باره چیست، عنوان کرد: چنین موضوعی را مشاهده نکردم اما این کار خلاف واقع است.

وی درباره جذب اعتبارات اظهار کرد: از تهران و بسیاری نقاط به این قضیه ورود کردند ولی ما نیز این موضوع را در مجلس مطرح می‌کنیم تا بتوانیم خواسته‌های مردم خوب کشورمان را برآورده کنیم.

الباجی با اشاره به اینکه خوزستان پایتخت ایثار و هم‌بستگی است، گفت: مشکلات را قید کردیم و پیگیری و حل می‌کنیم و در سال آینده شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

 

https://hoorkhabar.ir/635253کپی شد!
68