مجمع خیرین ازدواج جوانان استان خوزستان تشکیل شد

به گزارش هورنیوز ، مدیر کل ورزش و جوانان این استان در این مجمع طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف اداره کل ورزش و جوانان رسیدگی به بخش جوانان است، بر همین اساس تصمیم به راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان گرفتیم تا از ظرفیت و پتانسیل خیرین و صاحب نظران این حوزه در جهت حل مشکلات و مسائل حوزه ازدواج جوانان استفاده نماییم.

فرامرز کیانی زاده با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج جوانان در واقع یک پل ارتباطی بین مجامع و موسسات خیریه ازدواج استان می باشد، تصریح کرد: شناسایی و ساماندهی برنامه ها و فعالیت های خیرین حوزه ازدواج در سطح استان در قالب یک برنامه ریزی دقیق منجر به توسعه و تسهیل امر ازدواج خواهد شد.

وی افزود: در جلسات بعدی می توانیم از استاندار و مسئولین دستگاهها نیز دعوت کنیم، چراکه به نظرم حضور خیرین و مسئولین ترکیب خوبی برای این مجمع می باشد.

همچنین معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان نیز در این جلسه گفت: هدف از تشکیل این جلسه تشکیل هیأت امنا، هیأت مدیره و بهره مندی از ظرفیت ها و توانایی های موجود خیرین ازدواج در امر توسعه ، ترویج و تسهیل ازدواج جوانان به صورت آگاهانه، پایدار، بهنگام و آسان است.

عارف دانه کار افزود: ظرفیت سازی با رویکرد احیاء تقویت نقش و کارکرد حمایتی افراد خیر و موسسات خیریه ای و عام المنفعه در ازدواج جوانان و شناسایی، ساماندهی و هماهنگی ظرفیت های موجود در بخش های خیرین حوزه ازدواج، از اهداف کلی تشکیل مجمع خیرین ازدواج جوانان می باشد.

دانه کار بیان کرد: امیدواریم با تشکیل این مجمع و با کمک خیرین عزیز بتوانیم گام های موثری در جهت توسعه و تسهیل امر ازدواج در استان بر داریم.

بر اساس این گزارش، در ادامه خیرین حاضر در این مجمع گزارشی از عملکرد و فعالیتهای خود ارائه نمودند و به بحث و تبادل نظر در خصوص امر ازدواج جوانان پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/634135کپی شد!
87