اعتصاب در استقلال خوزستان / پیروزی پر گل حفاری در لیگ برتر فوتسال کشور/ اعتراض دوچرخه‌سواران به سرداور در لیگ

درحال بروزرسانی . . .

 برگزاری بازی فولاد یزد و فولاد خوزستان بدون حضور تماشاگر

کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که دیدار دو تیم فولاد یزد و فولاد خوزستان در جام حذفی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بازی دو تیم فولاد یزد و فولادخوزستان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه نصیری یزد بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

۲۰۱۶-۱۰-۳۱_۲۱-۰۴-۳۴

تیم ملی حفاری در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور حریف خود را گلباران کرد

حفاری عصر امروز (چهارشنبه) در دیداری خانگی به مصاف آذرخش بندرعباس رفت.

حفاری در پایان این دیدار حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد تا همچنان مدعی باقی بماند.

توکلی و طالبی هر کدام دو گل و رفیعی پور و نمازی هر کدام یک گل برای حفاری به ثمر رساندند.

ملی حفاری تاکنون به شش پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست پیدا کرده است.

نماینده خوزستان با این برد ۱۹ امتیازی شد و جایگاه دومی خود را در جدول رده بندی حفظ کرد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۲_۲۰-۴۴-۰۳

اعتصاب در استقلال خوزستان

تمرین دیروز استقلال خوزستان در حالی برگزار شد  که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی تیم به دلیل اعتراض به وضعیت موجود در تمرین حاضر نشدند.
محمد طیبی، رحیم زهیوی، مهدی زبیدی، میثم دورقی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، سلمان بحرانی، حسن بیت سعید و … از جمله غایبان تمرین امروز استقلال خوزستان هستند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۹_۱۴-۱۳-۱۹

اعتراض دوچرخه‌سواران به اشتباه مشکوک سرداور در لیگ جاده

با اشاره به سطح رقابت‌های لیگ دسته یک جاده کشور، اظهار کرد: ‌رقابت‌ها از سطح بسیار بالایی برخوردار بود چرا که تمام نفرات لیگ برتری در آن شرکت کرده بودند.
وی ادامه داد:‌ رکابزنانی همچون سیدعلی رضوی و احمد قمری که عضو تیم‎ملی و دارای چندین عنوان در لیگ برتر نیز هستند و همواره جزو نفرات مدعی لیگ برتر بوده‎اند نیز در رقابت‎ها حاضر بودند. از طرفی این مسابقات در جاده کفی (صاف) برگزار شد که باعث شده بود سطح مسابقات بالا باشد.
این رکابزن خوزستانی با اشاره به مسابقات بخش استقامت نیز بیان کرد: ‌من در قسمت استقامت جزو مدعیان بودم ولی سرداور مسیر، روی یک اشتباه، نزدیک به ۵۰ دوچرخه‎سوار را که در گروه پیشتاز به سمت خط پایان در حرکت بودند و من نیز جزو آن ها بودم، برگرداند و مسیر دیگری را به ما نشان داد و زمانی که ما متوجه شدیم مسیر اشتباه است و دور زدیم دیگر کار از کار گذشته بود.

۲۰۱۶-۱۱-۰۲_۱۲-۳۲-۱۶

سرپرست فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان: پیگیر فعال شدن بخش بانوان خوزستان هستیم

افشین داوری اظهار کرد: ‌در حال حاضر نزدیک به شش ماه است که به عنوان سرپرست فدراسیون هستم و در این مدت کارهایی که مغفول مانده بود را ‌آغاز کردیم و یکی از آن ها بحث حمایت مالی از استان ها بود که ما هر چند ناچیز ولی طی دو دوره کمک‌هایی از نظر اقتصادی و مالی به آن ها داشته‌ایم.

وی بیان کرد:‌ مسابقات کشوری نیز همیشه با هزینه تیم میزبان انجام می شود که ما کاملا این کار را با هزینه فدراسیون انجام می دهیم. از طرفی هم برگزاری رقابت های قهرمانی کشور را در دستور کارمان قرار دادیم، چرا که چند سالی بود که این رقابت ها برگزار نمی شد و فقط سال گذشته یک بار به صورت المپیکی در مشهد برگزار شد که شرایط رقابتی لازم را هم پیدا نکرد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۲_۱۲-۳۵-۳۸

نوروزی: مصدومیت‌های پیاپی باعث شده ترسو شوم

رضا نوروزی در خصوص شرایط تیمش در طول تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: تعطیلات لیگ برتر به تیم‌ها ضربه می‌زند و باعث می‌شود نتوانند آمادگی خودشان را حفظ کنند. البته وظیفه ما حمایت از تیم ملی کشورمان است ولی باید با یک برنامه‌ریزی مناسب جوری عمل شود که تیم‌ها ضربه نخورند.
وی در رابطه با عملکرد صنعت‌ نفت در لیگ برتر عنوان کرد: تیم ما در فصل شانزدهم فراتر از انتظارات نتیجه گرفته است و امیدوارم بتوانیم به همین روند ادامه دهیم. البته تیم ما کم تجربه است و همین موضوع باعث شده است که در دقایق پایانی بازی‌ها گل بخوریم و امتیازاتی از این بابت از دست بدهیم.
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در باره شرایط خودش عنوان کرد: من چند بار دچار مصدومیت شدم و همین موضوع باعث ترسم شده است که مجدداً چنین اتفاقی برایم بیفتد. ولی کادر فنی به من اعتماد کرد و قول می‌دهم جواب اعتمادشان را به خوبی بدهم.

۲۰۱۶-۱۱-۰۲_۱۲-۴۴-۱۳

هفته چهارم لیگ تیراندازی با کمان برگزار می‌شود

مسابقات هفته چهارم لیگ تیراندازی با کمان در رشته ریکرو مردان فردا (پنجشنبه) به میزبانی تیم هیئت بوشهر در بوشهر برگزار می شود.
برنامه مسابقات این هفته به شرح زیر است:
دور سوم:
هیئت کیش – عقیدتی سیاسی نزاجا اردبیل
هیئت البرز – کیان سازه چکاد
مقاومت ب کرمانشاه – بیمکث
هیئت بوشهر – نفت امیدیه
دور چهارم:
هیئت کیش – کیان سازه چکاد
عقیدتی سیاسی نزاجا اردبیل – بیمکث
هیئت البرز – نفت امیدیه
مقاومت ب کرمانشاه – هیئت بوشهر
تا قبل از برگزاری این هفته از مسابقات کیان سازه چکاد با ۹ امتیاز، عقیدتی سیاسی نزاجا با ۹ امتیاز و هیئت بوشهر با ۶ امتیاز به ترتیب در مکان های اول تا سوم جدول رده بندی ایستاده اند.

۲۰۱۶-۱۱-۰۲_۱۲-۴۵-۴۱

سانداکاران سه رده سنی در رقابت‎های قهرمانی ووشو خوزستان با یکدیگر مبارزه خواهند کرد

این پیکارها پنج‎شنبه و جمعه (سیزدهم و چهاردهم آبان‎ماه) در دزفول برگزار خواهد شد.

این مسابقات در سه رده‌ سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان در بخش ساندا و با شرکت ورزشکارانی از سراسر استان به انجام می‎رسد.

نفرات برتر این رقابت‌‎ها به اردوی انتخابی تیم استان دعوت خواهند شد.

۲۰۱۶-۱۱-۰۱_۲۳-۳۸-۰۲

۲۲ آبان‌؛ آغاز رقابت نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتبال امید کشور

برنامه دیدارهای هفته اول و دوم مسابقات لیگ برتر امید کشور اعلام شد.

بر این اساس در هفته اول، ۲۲ آبان‌ماه نفت آبادان در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت و نفت اهواز هم میزبان ملوان بندرانزلی است.

فولادخوزستان نیز ۲۳ آبان‌‌ماه میهمان تیم مس کرمان خواهد بود.

در هفته دوم نیز ۲۸ آبان‌ماه، نفت‌آبادان پذیرای خونه به خونه مازندران است و نفت اهواز در قم با تیم صبا دیدار می‌کند.

فولادخوزستان نیز ۲۹ آبان‌ماه در خانه خود به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت.

۲۰۱۶-۱۱-۰۱_۲۳-۳۴-۰۷

رییس هیات سوارکاری خوزستان از برگزاری دوره مدیریت اصطبل در خوزستان با حضور مدرسی از آلمان خبرداد

فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان اظهارکرد: این دوره یک روزه از ساعت ۹ صبح فردا (چهارشنبه) در سالن همایش‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار می شود.

وی با بیان این که این کلاس با همکاری کانون حمایت از اسب اصیل عرب و هیات سوارکاری استان و زیر نظر فدراسیون سوارکاری به انجام می‌رسد، گفت: بیش از ۶۰ سوارکار و مربی از سراسر کشور در این کلاس حضور خواهند داشت.

رییس هیات سوارکاری خوزستان افزود: جولیت ملیسون، مدرس بین‌المللی از کشور آلمان، کار تدریس این دوره را بر عهده خواهد داشت.

۲۰۱۶-۱۱-۰۱_۲۳-۳۱-۳۸

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان برگزار می شود

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:
۳۲ کیلوگرم: علی اسماعیلی(کرمان) امیر خیالی(آذربایجان شرقی) کاوه موسیائی(مرکزی) ابراهیم خواری(مازندران) علی رضایی(مازندران)
۳۵ کیلوگرم: عباس ابراهیم زاده(مازندران) آرمان خادمی(تهران) امیرحسام محبی(کرمان) امیرمسعود بخشی(مازندران) امیررضا احمدی(البرز)
۳۸ کیلوگرم: مجتبی سلطان زاده(مازندران) شاهین خادمی(مرکزی) افشار رحمانی یگانه(لرستان) میلاد احمدی(البرز)
۴۲ کیلوگرم: امید رضائی(تهران) محمدامین لرستانی(همدان) متین فرهادی(البرز) سیدابوالفضل جلالی(مازندران) فرزاد صفی جهانشاهی(کرمان)
۴۷ کیلوگرم: محمدرضا محمدی ثالث(آذربایجان شرقی) دانیال کاشی(مازندران) امیرحسین حسن زاده(تهران) هانی فلاحی(مازندران)
۵۳ کیلوگرم: امیرحسین فیروز پور(مازندران) ابوالفضل یوسفی(البرز) احمد گرزبر(لرستان) حسین مفیدی(تهران)
۵۹ کیلوگرم: ابوالفضل ولی پور(مازندران) بهزاد سلمان نژاد(تهران) فردین بهرام وند(لرستان) علیرضا عبدالمحمدی(البرز)
۶۶ کیلوگرم: حسین رسولی(همدان) محمدمبین عظیمی(کردستان) امیر الهی(مازندران) اسلام هادی بیگی(کرمانشاه)
۷۳ کیلوگرم: صالح اسماعیلی(تهران)فردین طالبی(همدان)سهیل یوسفی(خراسان رضوی) امیررضا نقدعلی پور(تهران) ابوالفضل حاجی وند(فارس)
۸۵ کیلوگرم: امیرمحمد کیانی(مازندران) رسول منیری(تهران) غلامحسن قاسمی(فارس) امیررضا معصومی(گیلان)
۱۰۰ کیلوگرم: فرهاد اکبری(گلستان) عباس بشیری(خوزستان) مصطفی طغائی(خراسان رضوی)
سرپرست: تورج ظفری
رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک ۲۷ و ۲۸ آبان به میزبانی ایران برگزار می شود.

۲۰۱۶-۱۱-۰۱_۱۴-۲۶-۱۱

بازیکنان استقلال ‌خوزستان امروز در تمرین تیم حاضر می‌شوند؟

سیداکبر پورموسوی در خصوص نتیجه جلسه اعضای هیات مدیره این باشگاه جهت رفع مشکلات موجود، اظهارکرد: ‌گویا این جلسه نیمه تمام مانده است و اطلاعات دقیقی از آن ندارم.

وی بیان کرد: ولی طبق آن چه مشاهده می‌کنیم در حال حاضر مشکلات ما برطرف نشده است و بازیکنانم از این موضوع و شرایط موجود بسیار گله‌مند و ناراحت هستند، چرا که امیدوار بودند با برگزاری این جلسه، ‌مشکلات‌شان مرتفع شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال‌ خوزستان در پاسخ به این سوال که باتوجه به این وضعیت آیا تمرینات تیم از امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود؟ گفت: مسوولان شهری و هواداران از من خواستند که استعفا ندهم و من هم احترام گذاشتم و طبق برنامه‌ای که به باشگاه دادم از امروز تمرینات‌مان آغاز می‌شود و خودم نیز در محل تمرین حاضر می‌شوم ولی نمی‌دانم بازیکنانم به تمرین می‌آیند یا خیر، چرا که آن‌ها به شدت گله‌مند هستند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۶_۱۲-۴۹-۰۳

برگزاری مسابقات وزنه‌برداری نونهالان خوزستان با حضور رییس فدراسیون

سیدعلیرضا قریشی اظهار کرد: دومین مرحله ‌مسابقات نونهالان و جشنواره استعدادیابی استان، روز جمعه، ۱۴ آبان‌ماه به میزبانی باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب در سالن شهدای وزنه‌برداری خوزستان واقع در اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت:‌ پیش‌بینی می‌کنم ۱۲۰ تا ۱۴۰ وزنه‌بردار نونهال با توجه به این‌که ۱۸ هیات و باشگاه فعال در استان داریم، در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند. هدف این است که مسابقات به صورت بسیار گسترده برگزار شود.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان بیان کرد:‌ استاندار خوزستان، رییس فدراسیون وزنه‌برداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان از جمله مسوولان ورزشی و سیاسی هستند که از نزدیک نظاره‌گر این رقابت‌ها خواهند بود.

۲۰۱۶-۱۱-۰۱_۱۳-۵۵-۲۶

ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های تنیس‌روی‌میز جوانان کشور شرکت می کنند

این مسابقات از ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در شهرستان بناب استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.

وی بیان کرد: ۱۳۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در این مسابقات که در ۴۲ گروه سه نفره برگزار می شود، شرکت می کنند.

سخنگوی هیات تنیس‌روی‌میز خوزستان گفت: سامان ذلکی‌نژاد، مبین قراچه، حسین بهمنی، متین رضوان، محمدرضا مهری، احسان صالحی، علی دانش، اشکان ادهمی، مهدی لرکیان، آرین کاویانی، محمدحسین شادروان، پارسا بهادار، حسین قبادپور، علیرضا بابادی‌وند و سپهر ممبینی از استان در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان این‌که ۱۶ نفر برتر این رقابت ها به دسته یک جوانان کشور راه پیدا می‌کنند، عنوان کرد: تنیسورهای استان از آمادگی خوبی برخوردارند و احتمال این که دو سه نفر از جوانان استان به دسته یک کشور راه پیدا کنند وجود دارد.

۲۰۱۶-۱۰-۲۴_۲۰-۰۵-۳۵

مسابقات قهرمانی ووشو خوزستان با معرفی تیمهای برتر به پایان رسید

این رقابت‎ها با شرکت ۴۹ ووشوکار در قالب تیم‎هایی از سراسر استان و در رده‎های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در بخش تالو به انجام رسید.

در پایان رقابت‎ها و در رده سنی بزرگسالان، تیم هیات اهواز با سه طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی نخست ایستاد، هیات رامشیر با کسب دو نشان طلا و دو نقره مقام دوم را کسب کرد و تیم هیات امیدیه نیز با دو طلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ده سنی جوانان، تیم هیات رامشیر با کسب چهار نشان طلا مقام اول را به دست آورد، هیات اهواز با یک طلا و سه نقره دوم شد و هیات بهبهان با یک نشان طلا و یک برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در رده سنی نوجوانان، عنوان نخست به هیات ماهشهر با دو طلا، دو نقره و یک برنز رسید، هیات رامشیر با یک طلا و دو برنز به مقام دوم نائل آمد و تیم بهبهان نیز با یک طلا در رده سوم ایستاد.

سرانجام در رده سنی نونهالان هم، تیم هیات ماهشهر با دو طلا و یک برنز به مقام اول رسید، تیم اهواز با یک نشان طلا و دو نشان نقره دوم شد و تیم رامشیر هم با کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز سوم شد.

۲۰۱۶-۱۰-۳۱_۲۱-۱۸-۴۸

رقابت‌های انتخابی دارت جانبازان و معلولان خوزستان برگزار خواهد شد

این مسابقات روز چهارشنبه (۱۲ آبان‌ماه) در اهواز به انجام می‌رسد.

پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰ نفر از شهرستان‌های اهواز، بهبهان، شوش، شوشتر و مسجدسلیمان در این رقابت‌ها شرکت کنند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های کشوری پیش‌رو اعزام خواهند شد.

۲۰۱۶-۱۰-۳۱_۲۱-۱۱-۵۱

کمیته انضباطی رای های خود برای تیم های مخلتف لیگ برتر فوتبال را صادر کرد

به نقل از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته دهم برگزار شد و از سوی شادکام، بازیکن نفت آبادان تخلفانی مبنی رفتار غیر ورزشی و شروع درگیری رخ داد که وی طبق بند ۲ ماده ۳۳ و ۶۶ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت تعلیقی و سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مسابقه تیم های فولادخوزستان و استقلال در هفته دهم برگزار شد. تیم فولاد خوزستان به دلیل پرتاب سنگ و نارنجک از سوی تماشاگرانش به ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم استقلال به خاطر پرتاب بطری و سنگ از سوی تماشاگرانش به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

همچنین تیم فولاد خوزستان به خاطر فحاشی تماشاگرانش به سرمربی تیم استقلال باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

۲۰۱۶-۱۰-۳۱_۲۱-۰۷-۱۷

تیم های پتروشمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در هفته دوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور برابر حریفان خود به برتری رسیدند

این هفته از مسابقات عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد.

پتروشیمی، مدافع عنوان قهرمانی در خانه خود با نتیجه ۹۱ بر ۵۹ برابر شهرداری کاشان به پیروزی رسید.

پالایش نفت آبادان، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ نیز در دیداری خانگی، نیروی زمینی را با ۸۰ بر ۵۳ از پیش رو برداشت.

هر دو نماینده خوزستان در هفته نخست لیگ برتر نیز به برتری رسیده بودند.

۲۰۱۶-۱۰-۲۶_۲۱-۰۱-۴۲

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با برتری ۲ بر یک مقابل نفت امیدیه به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کرد

نفت امیدیه از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (دوشنبه) پذیرای تیم شهردای ماهشهر بود.

در این بازی ابتدا نفتی های در دقیقه ۵۸ توسط عباس قاسمی از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند. در ادامه نیز شهرداری ماهشهر در دقیقه ۸۰ از روی نقطه پنالتی توسط حکیم حزباوی به گل تساوی رسید ولی این پایان کار نبود و ماهشهری ها در دقیقه ۹۲ توسط صادق سریری موفق به باز کردن دروازه نفت امیدیه شدند تا در نهایت با نتیجه ۲ بر یک برنده این دیدار باشند.

بر این اساس شهرداری ماهشهر راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد.

۲۰۱۶-۱۰-۳۱_۲۱-۰۴-۳۴

تیم شمشیربازی بانوان خوزستان در رقابت‎های قهرمانی کشور با حریفان رقابت می‎کند

سیدلطیف قارونی، دبیر هیات شمشیربازی استان در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: این پیکارها از سیزدهم آبان‎ماه به مدت دو روز در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات انفرادی سیزدهم آبان‎ماه و مسابقات بخش تیمی چهاردهم به انجام می‎رسد؛ ضمن این‎که قرار است مسابقات امسال بانوان تنها در اسلحه اپه برگزار شود.

دبیر هیات شمشیربازی خوزستان با اشاره به اسامی نفرات اعزامی استان به رقابت‎ها نیز گفت: منیژه موسی‎خانیان، سحر خندان‎دزفولی، نیلوفر داستان و زهرا رنگزن از اهواز، چهار شمشیرباز تیم خوزستان در مسابقات خواهند بود.

۲۰۱۶-۱۰-۳۱_۲۱-۰۱-۱۷

سرخ‌پوشان اهوازی خواهان تغییر زمان بازی خود در جام‌حذفی
از سری مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‎های ایران، روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه جاری یک دیدار بین تیم‎های فولاد یزد و فولاد خوزستان در یزد برگزار خواهد شد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده است که این دیدار از ساعت ۱۴ آغاز خواهد شد و باشگاه فولاد خوزستان از سازمان لیگ تقاضا کرده تا زمان برگزاری مسابقه را به ساعت ۱۵ تغییر دهد.
برنده بازی فولاد یزد و فولاد خوزستان در مرحله بعدی به مصاف برنده بازی راه‎آهن تهران و نفت‎وگاز گچساران خواهد رفت.

۲۰۱۶-۱۰-۲۷_۲۲-۵۹-۲۰

مشکلات مالی حل نشود برای جمع کردن دوباره تیم تضمینی نمی‌دهم
پورموسوی در پاسخ به این سوال که چقدر به حل مشکلات در دو روز آینده امیدوارید گفت: تیم استقلال خوزستان متعلق به بانک ملی است. مگر می‌شود در بانک ملی پولی وجود نداشته باشد؟ به نظر من مشکل اصلی این است که کسی مشکلات ما را دنبال نمی‌کند.
سرمربی استقلال خوزستان کل دریافتی این تیم از فصل گذشته تاکنون را یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تیم استقلال خوزستان با بودجه ۱۰میلیارد تومن بسته شده است که از این مقدار و با توجه به بدهی‌های فصل گذشته فقط یک میلیارد به باشگاه تزریق شده که آن هم بین ۴۵ نفر تقسیم شده است.
پورموسوی در پایان تاکید کرد: اگر تا دو روز  آینده مشکلات مالی حل نشود برای جمع کردن دوباره تیم تضمینی در کار نیست.

۲۰۱۶-۱۰-۳۰_۲۲-۵۶-۳۲

استقلال خوزستان درخواست تجدید نظر کرد
پس از اتفاقات بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس کمیته انضباطی علاوه بر جرایم مالی، این تیم را از سه بازی خانگی محروم کرد که طبق آن استقلال خوزستان در برابر صبا، فولاد و سیاه جامگان بدون تماشاگر به میدان می رود.
روز گذشته قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان به تهران سفر کرد و درخواست تجدید نظر درباره آرای اعلام شده کرد.
باید دید کمیته انضباطی رای نهایی را چگونه صادر می کند.

۲۰۱۶-۰۸-۲۱_۱۷-۳۷-۵۸

جشنواره استعدادیابی وزنه برداریِ خوزستان برگزار می شود
این دوره از رقابتها ۱۴ آبان ماه در سالن ورزشی شهدای وزنه برداری خوزستان به میزبانی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب به انجام خواهد رسید.
بر اساس این گزارش، در این مسابقات، مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری حضور خواهد داشت.
نشست خبری با اصحاب رسانه، حضور در برنامه زنده تلویزیونی سیمای خوزستان در خصوص چگونگی رشد و توسعه وزنه برداری کشور و جایگاه استان خوزستان در این ورزش، دیدار با  آیت الله موسوی جزایری امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به همراه مدیرکل ورزش و جوانان و هیات استان و رایزنی با استاندار خوزستان، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد برنامه های آینده وزنه برداری خوزستان و برگزاری مسابقات بزرگسالان ایران، از برنامه های رئیس فدراسیون وزنه برداری در اهواز می باشد.

۲۰۱۶-۱۰-۳۰_۲۳-۰۱-۳۱
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مقابل پرسپولیس هیچ برنامه ای برای ضد فوتبال بازی کردن نداشتیم

نادر دست‌نشان در خصوص دیدار تیمش برابر پرسپولیس، اظهارکرد: بازی واقعا خوب بود و هر دو تیم فوتبال بسیار خوبی را انجام دادند. با شناختی که از تیم پرسپولیس داشتیم، می‌دانستیم از چه راهی قصد گلزنی به ما را دارد و خوشبختانه بازیکنانم تمام برنامه های تمرینی‌مان را در زمین به اجرا گذاشتند.

وی در خصوص این که برخی ها اذعان داشتند که نفت آبادان در این بازی به اتلاف وقت می پرداخت نیز گفت: خیلی ها روی احساس صحبت می کنند و به هیچ عنوان تیم ما ضد فوتبال بازی نکرد. همین که آقای ذوالفقارنسب و آقای عبدی می گویند که به این صورت نبوده است و به تیم ما بابت این بازی تبریک می گویند، دیگر جای صحبت برای کسی نمی ماند.

۲۰۱۶-۰۸-۱۰_۱۹-۰۸-۳۴

مسابقات قهرمانی ووشو بانوان خوزستان با شناخت تیمهای برتر پایان یافت

این پیکارها پنج‎شنبه (ششم آبان‎ماه) در آکادمی ووشوی اهواز برگزار شد.

این رقابت‎ها با شرکت ۱۰۰ ووشوکار در قالب تیم‎هایی از سراسر استان و در رده‎های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در بخش تالو به انجام رسید.

در پایان رقابت‎ها و در رده سنی بزرگسالان، تیم هیات ماهشهر با سه طلا و سه نقره بر سکوی نخست ایستاد، هیات اهواز با کسب یک نشان طلا و یک برنز مقام دوم را کسب کرد و تیم هیات خرمشهر نیز با یک مدال نقره در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ده سنی جوانان، تیم هیات خرمشهر با کسب پنج نشان طلا و یک نقره مقام اول را به دست آورد، هیات اهواز با سه طلا دوم شد و هیات ماهشهر با دو نشان طلا در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در رده سنی نوجوانان، عنوان نخست به هیات ماهشهر با پنج طلا و یک نقره رسید، هیات خرمشهر با سه طلا، دو نقره و یک برنز به مقام دوم نائل آمد و تیم شهرداری آبادان نیز با یک طلا و یک برنز در رده سوم ایستاد.

سرانجام در رده سنی نونهالان هم، تیم هیات ماهشهر با چهار طلا و یک برنز به مقام اول رسید، تیم باشگاه مهرورزان از همین شهرستان با یک نشان طلا دوم شد و تیم‎های هیات آبادان و هیات خرمشهر نیز هر کدام با کسب سه نشان نقره و یک برنز به صورت مشترک سوم شدند.

۲۰۱۶-۱۰-۳۰_۲۲-۴۷-۰۱

رزمی‌کاران خوزستانی در رقابت‌های جهانی اواسپرت برای کسب سکوهای برتر به مصاف حریفان خود می‌روند

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان اظهار کرد: ‌این مسابقات از ۱۴ تا ۱۷ آبان‌ماه در آنتالیا برگزار می‌شود و ۹ ورزشکار خوزستانی از ۱۳ آبان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: ‌در بخش آقایان، محمد صالحی، ابراهیم آمیق، اکبر طاهری، افشین برازجانی و ارسلان جمال‌پور و در بخش بانوان، ‌ملیکا پرویزی، فرناز خانی، ثریا زارعی و زهرا لیموچی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

۲۰۱۶-۱۰-۳۰_۲۱-۵۸-۱۷

ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های نجات غریق کشور شرکت می‌کنند

حر حاجیان، رییس هیات نجات‌غریق و غواصی استان اظهار کرد: این مسابقات از یازدهم آبان‌ماه به مدت سه روز به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعضای تیم خوزستان، گفت: حمید قدسی، محسن ابدالی، شاهین سیاووش‌پور، علی شریفی و بهزاد عزیززاده به عنوان ورزشکار و جاسم منصوری و غلام زورآزما به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

رییس هیات نجات‌غریق خوزستان بیان کرد: این مسابقات در سه بخش دریایی، ساحلی و استخری برگزار می‌شود و خدا را شکر استان خوزستان سال گذشته عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

۲۰۱۶-۱۰-۳۰_۲۱-۵۵-۳۱

ناکامی بانوان خوزستان در رقابت‎های قهرمانی تکواندو کشور

بیست‎و‎یکمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو جوانان و بزرگسالان کشور در گروه بانوان از جمعه (هفتم آبان‎ماه) به مدت دو روز با حضور ۲۱۰ تکواندوکار و در قالب ۳۲ تیم از ۳۱ استان در مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهر مشهد برگزار شد.

هاجر سعدی، شیرین منفرد، اکرم شیخ‎لویسی، نرگس طباطبایی، زهرا خالقی، فروغ سلامت، ‌فرناز باذل و رزیتا ایمری به ترتیب در وزن‎های اول تا هشتم، نمایندگان استان در این مسابقات بودند که همگی از کسب مدال بازماندند.

۲۰۱۶-۱۰-۳۰_۲۱-۴۹-۱۲

https://hoorkhabar.ir/632716کپی شد!
164
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.