تیتر داغ (۱۲)

۳۴۹۵۱

*آقای وزیر فقط ننشین و میوه بخور!

عبدالله سامری نماینده خرمشهر با بیان اینکه مردم خوزستان خواسته های بنی اسرائیلی ندارند باصدای بلند گفت: فقط اینجا ننشینید و میوه بخورید، مردم خرمشهر نسبت به نظام جمهوری اسلامی با دفاع از خاک کشور و نظام انصاف به خرج دادند اما برخورد شما با مردم این شهر منصفانه نیست، بنده انتقاد سفت و سختی از رئیس جمهور روحانی دارم.

در هفته گذشته وزیر راه و شهرسازی به همراه هیأتی همراه وارد استان خوزستان شد و از چندین طرح دیدن و برخی نیز افتتاح کرد اما نداشتن طرحی جامع و تعیین اعتبار از سوی دولت برای ساماندهی به جاده های استان مردم و برخی مسئولان را به انتقاد واداشت.

۲۳۵۰۸۱_۱۸۳

*اهواز در معرض سرطان و افسردگی

زهرا عبداللهی دبیر کل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت:  شهرهایی مثل تهران، اهواز، و شهرهایی که گرد و غبار و آلودگی هوا زیاد است، اشعه ماورابنفش کافی به پوست افراد نمی‌رسد و در لابه لای آلودگی‌ها از بین می‌رود از همین رو بیشتر در معرض سرطان و افسردگی قرار دارند.

*قوت گرفتن دوباره احتمال اسیدی بودن باران های اهواز

۱۸۸۸۸۲۰

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه یک گونه گیاهی نمی تواند تنها عامل حساسیت مردم باشد، خاطر نشان کرد: ممکن است که باران در خیابان نادری یا در اطراف تاسیسات نفتی اسیدی باشد ولی در این اماکن دستگاهی برای سنجش نداریم.

۱_۳۴۹۱۱۲

*مین ها خطر جدی برای زائران پیاده روی کربلا!

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان بر لزوم دقت مسافران اربعین در عبور از مسیرهای با احتمال وجود مین تاکید کرد و گفت: مسافران پیاده‌روی اربعین از رها شدن در بیابان‌های اطراف و خروج از جاده، جدا خودداری کنند و تنها در مسیر تعیین‌شده عبور کنند.

۳۴۸۸۶۶۵_۴۹۴

*خوزستان در تیرس حملات سایبری دشمن

معاون برنامه ریزی سازمان پدافندغیرعامل کشور یادآور شد: در استان هایی همچون خوزستان و مرکزی بیشتر با تهدیدات سایبری مواجه هستیم از همین رو باید قدرت تشخیص تهدیدات را داشته باشیم و راهکارهای مقابله با آن را بدانیم و به موقع عمل کنیم.

ramezan-com_quran-10

*رتبه عجیب خوزستان در فعالیت های قرآنی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان دراین خصوص اظهار داشت: خوزستان با وجود حافظان قرآنی و قاریان ممتاز ملی و بین المللی اما متأسفانه جایگاه خوبی در ارائه شاخص ها و فعالیت های قرآنی نسبت به سایر استان های کشور نداریم. استان خوزستان در بین سایر استان ها مقام ۳۰ را دارد و باید جایگاه ویژه تری داشته باشد.

۳۳۵۵۵۸_۲۸۸

*مدارسی که آب، برق و سرویس بهداشتی ندارند!

تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد:از ۵۹۰ مدرسه عشایری استان ۹۵ مدرسه فوق العاده فرسوده و آسیب پذیر هستند. ۳۸۰ مدرسه فاقد آب، ۲۸۷ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی، ۳۸۰ مدرسه فاقد برق می باشند.

۴۰۰۷

*تولد نوزادان خوزستانی بر فراز آسمان و در دل جاده ها

طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر تولد دو نوزاد خوزستانی در بالگرد و آمبولانس منتشر شد. اگرچه اقدامات انجام شده توسط تیم های امداد رسانی جای تقدیر و تشکر دارد اما این امر نشان از کمبود و بعضا نبود امکانات اولیه درمانی در شهرهای محروم استان دارد که همواره مادر و فرزند وی را در معرض خطر قرار می دهد.

۱۹۲۲۷۷_۹۸۷

*مرگ ۵ شهروند دزفولی در حوادث مختلف

در مهرماه امسال تعداد ۱۲۳ فقره حادثه آتش سوزی اماکن مسکونی، تجاری، تولیدی، صنعتی، خودرو و دیگر حوادث امداد و نجات از طریق شهروندان به سامانه ۱۲۵ گزارش شده که در نتیجه آن ۵ نفر کشته و ۵ نفر دیگر مصدوم شده اند.

 

 

 

 

 

https://hoorkhabar.ir/632507کپی شد!
113
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.