دغدغه علما و رضایت مردم را در برگزاری کنسرت ها مورد توجه قرار می دهیم

به گزارش هورنیوز محمد جوروند ظهر امروز در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: با بسیاری از مشکلات خبرنگاران را آشنایی کامل دارم که با هم اندیشی این مشکلات برطرف خواهد شد و تمام تلاش خود را خواهم کرد که معاونت مطبوعاتی ارشاد را از بین خبرنگاران انتخاب کنم.

وی افزود: اوایل انتصاب آقای دکتر شریعتی استاندار خوزستان ایشان دستورالعملی را به تمام ادارات ارائه دادند و اعلام کردند که هیچ سازمانی حق شکایت از خبرنگاران را ندارد. درخواست ما نیز همین است. ما در کنار خبرنگاران خواهیم بود و از تصمیم جناب دکتر شریعتی حمایت خواهیم کرد.

جوروند ادامه داد: به تنهایی نمی توانیم مشکلات را حل کنیم و نیاز به مشورت با خبرنگاران داریم اداره کل فرهنگ و ارشاد را خانه خود بدانید، من دست برادری را به سوی همه شما دوستان خبرنگار دراز می کنم.

مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: بنا داریم هفته ی آینده نشستی با این دوستان داشته باشیم ومن قول خواهم داد درخواست هایی که شما امروز مطرح می کنید را منتقل کنم.

جوروند ادامه داد: بهمن ماه برگزاری نمایشگاه کتاب، نخستین جشنواره داستان نویسی مکتب جنوب، چهارمین دوره ی کتاب سال خوزستان و جشنواره ی فیلم فجر برنامه هایی هستند که در چند ماه آینده برگزار می شوند.

وی بیان کرد: جشنواره استانی موسیقی، من هم کتاب می نویسم و جشنواره عکس ویژه راهیان نور، برگزاری لباس ایرانی و اسلامی در شهر اهواز، تئاتر کودک و نوجوان و نمایش خیابانی در شهرستان دزفول در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

جوروند اضافه کرد: همچنین جشنواره فیلم کوتاه، برگزاری سینما سیار در شهرهای فاقد سینما و جشنواره محراب برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به کنسرت ها و مشکلاتی که در مسیر برگزاری آنها وجود دارد، گفت: دغدغه هایی برای برگزاری کنسرت ها در استان وجود دارد اما دغدغه های متدینین را مورد توجه قرار خواهیم داد و سعی می کنیم کنسرت ها را در فضایی امن برگزار و رضایت مردم و علما را با هم جلب کنیم.

https://hoorkhabar.ir/631804کپی شد!
83