ترجیح خوشایند مدیران بانک بر مصالح شهروندی؛ استراتژی نماینده محروم ترین شهر استان!

به گزارش هورنیوز؛ تاکنون بارها درخصوص مشکلاتی که بانک های خصوصی و مؤسسات مالی و اعتباری برای مردم ایجاد کرده اند صحبت شده است.

بانک شهر به عنوان یکی از سردمداران مدعی رعایت حقوق شهروندی، با اقداماتی همچون بلوکه کردن دارایی مردم به بهانه پرداخت وام و سوء استفاده از قانون در احداث کیوسک های دستگاه های خودپرداز حقوق شهروندان را زیر پا گذاشته است.

اما نکته قابل تأمل آنست که از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود آنچه را که به مصالح و منافع شهروندان است بر خوشایند تمام مسئولان و مدیران ترجیح دهند.

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در یکی از تازه ترین اظهارات خود درخصوص بانک شهر گفت: در سال‌های اخیر شاهد بودیم که بانک شهر توانسته ماموریت خود را در زمینه تامین منابع مالی شهرها به نحوی ایفا کند که هر روز شاهد توسعه کلانشهرها باشیم.

محمدیان، تقویت پروژه‌های عمرانی در سطح استان خوزستان و کلان شهر اهواز را ناشی از ورود بانک شهر با هدف تقویت توان مالی شهرداری اهواز دانست و گفت: امروز انتظار داریم که بانک شهر به تمامی کلانشهرها ورود کند تا شاهد توسعه بیش از پیش شهرها باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قطعا راه اندازی بانک شهر در تمامی شهرها کمک بزرگی به شهرداری‌های مناطق مختلف بوده تا بخش قابل توجهی از مشکلات تامین منابع درآمدی برطرف و روند اجرای پروژه‌ها منجر به عمران و توسعه شهرها شود.

به گزارش هورنیوز؛ اینکه نماینده مردم استان با چه هدف و استدلالی مدعی تسریع روند ساخت پروژه های عمرانی توسط بانک شهر می شود خود جای بحث دارد، اما آنچه مهم است آنکه آیا تعریف و تمجید از بانکی که انتقادات زیادی از سوی مردم و کارشناسان نسبت به آن وجود دارد شایسته تقدیر می باشد؟

https://hoorkhabar.ir/631784کپی شد!
94
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

منتشر شده۱