یک زخمی در تیراندازی با اسلحه شکاری/ سرقت ۲۳۰ میلیون از کارمند بانک/ عکس سلفی خطرناک دختر اهوازی

تیراندازی با اسلحه شکاری در شوش یک مصدوم برجای گذاشت

این حادثه که یکشنبه شب در بلوار پیروزی شهر شوش اتفاق افتاد یک مرد جوان در حال عبور از خیابان از سوی ۲ نفر موتور سوار مورد اصابت گلوله شلیک شده از اسلحه شکاری قرار گرفت.

فریدون جعفریان فر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول یکشنبه شب با تایید این حادثه گفت: فرد مذکور از ناحیه هر دو پا مجروح شده و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شده است.

 

کشف محموله دو میلیارد ریالی کالای قاچاق در آبراه اروند

سرهنگ نادر اسداللهی گفت: دریابانان کنترل کننده شناورهای ورودی به کشور به یک فروند شناور که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد آبادان در حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی این شناور ۱۸۰ طاقه پارچه قاچاق کشف و توقیف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی آبادان با بیان دستگیری یک متهم در رابطه با این پرونده، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

سرقت ۲۳۰ میلیون پول از یک کارمند خوزستانی

یک مقام آگاه گفت: در این سرقت که روز شنبه رخ داد کارمند صندوق قرض الحسنه ولیعصر (عج) شوش که وظیفه جابجایی پول را بر عهده داشت هنگام خروج از بانک ملت مورد سرقت قرار گرفت.

وی افزود: سارقان سوار بر یکدستگاه سواری پژو پارس در مجاورت بانک کمین کرده و پس از خروج این کارمند از بانک با وی درگیر شده و مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال پول را از وی سرقت کردند.

به گفته شاهدان حادثه، سارقان پس از سرقت پول با سواری پژو از محل متواری شدند.

 

عکس سلفی خطرناک دختر اهوازی

مقصود حق شناس مدیر روابط عمومی آتش نشانی شهرداری اهواز، اظهار کرد: گزارش خودکشی یک دختر جوان روی پل پنجم اهواز توسط شهروندان به مرکز عملیات ۱۲۵ اعلام شد که آتش نشانان سه دقیقه بعد از نزدیکترین ایستگاه آتش نشانی خود را به محل رساندند.

وی افزود: اتش نشانان مشاهده کردند که یک دختر حدودا ۲۲ ساله از نرده ها و حفاظهای پل عبور کرده است، پس از اینکه علت خودکشی را از وی جویا شدند، دختر جوان در کمال تعجب اعلام کرد که قصد خودکشی نداشته و تنها می خواسته عکس سلفی بگیرد.

 

کشف ۲۰ تن ماده غذایی غیر قابل مصرف در آبادان و شادگان

جعفر ربیحاوی مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۲۰ هزار کیلوگرم ماده غذایی غیر قابل مصرف انسانی از سوی بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان در منطقه جنوب غرب استان کشف و ضبط شد..

وی افزود: بیش از سه هزار کیلوگرم از اقلام یاد شده پس از تعیین تکلیف و اخذ مجوزهای لازم از مقامات قضایی، منهدم شده و مابقی اقلام نیز در حال تکمیل تشریفات اداری و اخذ مجوز برای انهدام است.

 

مرگ مرد ۵۲ ساله بعد از تزریق آمپول

مردی ۵۲ ساله بعد از تزریق آمپول در یکی از درمانگاه های عمومی شهر دزفول دچار ایست قلبی شده و جان باخت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: طبق بررسی انجام شده فرد مذکور بعد از تزریق آمپول در یک درمانگاه دچار ایست تنفسی و قلبی شده است و با وجود احیای سریع قلبی تنفسی این بیمار فوت کرده است.

 

مسن ترین مرد گتوند درگذشت

علی حسین نجمی مسن ترین مرد ساکن بخش مرکزی گتوند در سن ۱۱۲ سالگی براثر کهولت سن در گذشت.

این مرحوم که وی در سال ۱۳۰۰ خدمت سربازی را در دوره احمد شاه قاجار گذرانده و در سال ۱۳۰۵ازدواج کرده است، هشت فرزند دختر، سه پسر همچنین ۲۰۰ نوه، نتیجه و نبیره دارد.

هشتمین فرزند مرحوم نجمی، کار و فعالیت روزانه و پیوسته، یکی ازعوامل طول عمر و سلامتی پدر خود نام برد.

 

دستگیری سارق گوشی های موبایل در آبادان

پسر جوانی برای تامین هزینه های اعتیادش دست به سرقت گوشی های موبایل از مغازه های موبایل فروشی در آبادان می زد.

ماموران در گام نخست به سراغ دوربین مداربسته مغازه های مورد سرقت رفته و به کمک شاکی پرونده تصویر سارق جوان به دست آمد.

بدین ترتیب با تصویر به دست آمده از دزد ۲۹ ساله، تجسس ها برای دستگیری وی کلید زده شد و خیلی زود مخفیگاه وی در منطقه کشتارگاه آبادان شناسایی شد دستگیر شد.

 

https://hoorkhabar.ir/631728کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.