لزوم تعیین یک وزیر خوزستانی در کابینه دولت/مدیریت ناکارآمد عامل آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر است

به گزارش هورنیوز ؛ دوتن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در ساعات گذشته درخصوص نقش مدیران ناکارآمد در آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر و لزوم تعیین یک وزیر خوزستانی در کابینه دولت اظهار نظر کرده اند.

مدیریت ناکارآمد عامل آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر است

قاسم ساعدی عضو کمیسیون انرژی مجلس در رابطه با علت حادثه پتروشیمی ماهشهر اظهار داشت: تحقیقات و گزارش‌های متعدد در این موضوع ثابت کرد که علت آتش‌سوزی‌ها چیزی جز سوء مدیریت نبوده است.

وی سوء مدیریت ها را یکی از عوامل مهم تضییع ثروت ملی دانست و افزود: : وزیر نفت باید فکری برای این سوء مدیریت‌ها بکند در غیر این صورت چالش‌ها در حوزه پتروشیمی پایانی نخواهد داشت.

ساعدی با اشاره به لزوم تغییر مدیران پروازی تصریح کرد: این مدیران از عوامل بروز بحران‌های جدی در پتروشیمی‌ها است باید تغییرات اساسی و جدی در این حوزه اتفاق بیفتد.

لزوم تعیین یک وزیر خوزستانی در کابینه دولت

همچنین جواد کاظم نسب الباجی با اشاره به نقش خوزستان در پیروزی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: انتظار داریم که در مدت باقی مانده از عمر دولت آقای روحانی جهت اتحاد همه اقوام ایرانی، بر اساس اصل شایسته سالاری فردی را از استان خوزستان به عنوان وزیر انتخاب کند.

وی افزود: با انتخاب فرد شایسته ای از استان خوزستان به عنوان وزیر، مشارکت فعال مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری آینده را شاهد خواهیم بود.

کاظم نسب الباجی با اشاره اینکه استان خوزستان همواره مشارکت خوبی در امر انتخابات داشته است، متذکر شد: امیدواریم رئیس جمهور با انتخاب وزیری شایسته از فرزندان دیار خوزستان، این استان همپای انقلاب را در اداره دولت بیش از این، شریک کند

 

 

https://hoorkhabar.ir/631248کپی شد!
157