ارتقاء کیفیت آب شرب روستای البصره باوی

هورنیوز – صادق باوی با اشاره به تعویض و توسعه شبکه توزیع روستای البصره گفت: شکستگی های مداوم  بدلیل فرسودگی لوله ها باعث افت فشار و کاهش کیفیت آب شرب اهالی این روستا شده بود.

سرپرست امور آبفاروستایی شهرستان باوی ادامه داد: این امور با حمایت بخشدار و دهیار بخش ویس و زرگان از محل اعتبارات داخلی شرکت و ارزش افزوده دهیاران، توسعه و تعویض شبکه توزیع روستای البصره را انجام داد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای بهبنه سازی مصرف، جلوگیری از هدر رفت آب و افزایش کیفیت آب شرب اهالی روستای البصره انجام پذیرفت، گفت: با اجرای این پروژه ۲۱ انشعاب خانگی افزوده شده همچنین خرید و نصب ۵۲ دستگاه کنتور و کارگذاری۸۰۰ متر لوله پلی اتیلن از دیگر مراحل عملیات اجرایی این پروژه بوده است.

باوی اظهار کرد: این پروژه با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیون تومان اجرا شد که بخشی از آن توسط بخشداری و دهیاری تامین شده است.

سرپرست امور آبفاروستایی شهرستان باوی با اشاره به بهبود وضعیت آبرسانی به اهالی روستای البصره گفت: با تعویض و توسعه شبکه توزیع این روستا آلودگی شبکه، افت فشار، شکستگی و فرسودگی لوله ها و کیفیت آب شرب بهبود یافت.

گفتنی است روستای البصره از توابع بخش ویس و زرگان است که ۵۲ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.

https://hoorkhabar.ir/628159کپی شد!
204