حفاری یکصدمین حلقه چاه در سال جاری در مناطق نفتخیز کشور

هورنیوز مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل یکصدمین حلقه چاه های نفت و گاز در سال جاری در مناطق خشکی و دریایی نفتخیز کشور خبر داد.

ناصر قلی پور در این باره گفت: عملیات این چاه با کاربست دستگاه حفاری ۵۷ فتح روز جمعه نهم مهرماه در منطقه دهلران به اتمام رسید.

وی افزود: چاه پیش گفته توسعه ای و در موقعیت عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی در عمق چهار هزار و ۶۲۴ متری حفر شده است.

قلی پور اظهار کرد: از یکصد حلقه چاه حفر شده از ابتدای  امسال تاکنون ۳۳ حلقه توسعه ای توصیفی، یک حلقه اکتشافی و ۶۶ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اینکه در این مدت ۷۵ دکل حفاری خشکی و دریایی شرکت در بیش از ۱۰ استان کشور در مدار عملیات قرار داشته است، گفت: مجموع متراژ حفاری در این دوره زمانی ۱۶۱ هزار و ۵۶۰ متر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تمرکز دکل های حفاری این شرکت در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همچنین پروژه های حفاری کلید در دست در میدان های مشترک در جنوب غرب کشور می باشد، افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده انتظار می رود شمار دستگاه های حفاری این شرکت تا پایان سال جاری به مرز ۸۰ دکل افزایش یابد.

شرکت ملی حفاری ایران در ردیف شرکت های مطرح حفاری در منطقه است که توانایی ارائه همزمان عملیات حفاری و خدمات جانبی فنی و مهندسی که مشتمل بر ۲۰ نوع است را دارد.

https://hoorkhabar.ir/627721کپی شد!
158