مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات خوزستان برگزار می‌شود

هورنیوز – رضا علیجانی با اشاره به گذشت یکسال از فعالیت خانه مطبوعات استان خوزستان اظهارداشت: مجمع عمومی عادی سالیانه خانه خوزستان برگزار شد.

وی با اشاره به اساسنامه خانه مطبوعات خوزستان مبنی بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه پس از یکسال از فعالیت خانه مطبوعات گفت: این مجمع در روز شنبه ۳مهرماه ساعت ۱۰ صبح با حضور اعضای خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

مدیرخانه مطبوعات خوزستان گفت: اطلاعیه برگزاری این مجمع، در روزنامه کارون مورخ ۱۷/۶/۹۵ نیز به چاپ رسیده است و دعوتنامه شخصی نیز به صورت کتبی و پیامکی به اعضای خانه مطبوعات در استان خوزستان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به برگزاری این مجمع در محل تالار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: چنانچه افرادی تاکنون نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام نکرده باشند حداکثر تا پایان وقت اداری چهارشنبه ۳۱شهریور مهلت دارند با مراجعه به خانه مطبوعات نقایص پرونده خود را تکمیل کنند.

علیجانی گفت: براساس اساسنامه افرادی که مدارک پرونده آنان نزد خانه مطبوعات کامل باشد به عنوان عضو شناخته می‌شوند و می‌توانند در مجمع حضور بهم رسانند.

خانه مطبوعات خوزستان از تاریخ ۲۴/۵/۹۵ فعالیت خود را در استان خوزستان آغاز کرده و تاکنون فعالیت‌های مختلفی در زمینه رفاهی، فرهنگی و مطبوعاتی برگزار کرده است.

https://hoorkhabar.ir/625181کپی شد!
42