آیین جشن عید غدیر خم در اهواز

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران؛ در این آیین با شکوه مدیرعامل شرکت در سخنانی عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت را به مجموعه کارکنان و خانواده های آنان تبریک گفت.

feats_ghadir950

مهندس حیدر بهمنی با اشاره به تلاش ها و ایثارگری های کارکنان خدوم ملی حفاری از بدو شکل گیری این شرکت تاکنون بویژه در دوران دفاع مقدس، از مقام والای شهیدان و ایثارگران تجلیل به عمل آورد.

وی گفت: شرکت ملی حفاری ایران در بیش از سه دهه فعالیت خود همسو با تقویت ناوگان و تجهیزات،  کسب تخصص های نوین، اهتمام به امر آموزش و ارتقا سطح علمی و دانش فنی کارکنان، به نحو شایسته ای پاسخگوی نیازهای صنعت نفت بوده و در فرآیند تولید نفت نقش اساسی ایفا کرده است.

بهمنی حفاری را از صنایع راهبردی در صنعت نفت و گاز جهان عنوان کرد و افزود: کار در حفاری بسیار سخت و دشوار و در واقع ستیز با طبیعت ناشناخته می باشد و ریسک و مخاطرات خاص خود را دارد که همکاران ما با آشنایی کامل از این کار، در بالندگی صنعت نفت کشور بسیار اثرگذار هستند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، این صنعت راهبردی در ایران توسط شرکت های خارجی مدیریت  می شد و نیروهای ایرانی تنها در بخش های خدمات به کار اشتغال داشتند، تصریح کرد: امروز با اطمینان می توان ادعا کرد که شرکت ملی حفاری با بهره گیری از مدیریت و تخصص ایرانی در شمار شرکت های مطرح حفاری در جهان محسوب می شود.

وی در پیوند با این مطلب گفت: بر خورداری از ۶ هزار حفار تحصیل کرده، ۱۲۰ نفر متخصص با درجه دکتری و بالغ بر ۱۲ هزار نیروی کارآمد و مجرب، دستاورد زحمات و تلاش های ماندگار پیشکسوتان این عرصه است که جای سپاس  دارد.

بهمنی همچنین از خانواده های کارکنان به خصوص همکاران شاغل در طرح اقماری که در غیاب همسران خود نقش مهمی در تربیت فرزندان و مدیریت خانه دارند و به نوعی همراهی آنان در ایجاد انگیزه و راندمان کاری شرکت اثرگذار است، قدردانی به عمل آورد.

در این آیین مسئول قرارگاه فرهنگی صنعت نفت در جنوب ضمن تبریک عید بزرگ غدیر به حاضران، گفت: واقعه غدیر بزرگترین واقعه در جهان اسلام بوده است.

حجت الاسلام حیدری در ادامه درباره اهمیت غدیر خم و شخصیت و ویژگی های امیر مومنان حضرت علی (ع) به تفصیل مطالبی بیان داشت.

در ادامه این آیین چند برنامه هنری و مسابقه فرهنگی اجرا و از کارکنان شرکت که در طرح بازسازی عتبات عالیات مشارکت داشته اند، تقدیر شد.

https://hoorkhabar.ir/625163کپی شد!
51