اگر آل سعود اشتباهی کند، خوزستانی ها پاسخ آن را خواهند داد

هورنیوز – صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح استان خوزستان با حضور سرلشکر محسن رضایی، استاندار خوزستان، آیت الله شفیعی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در اهواز برگزار شد.

سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و دهه ولایت، با بیان اینکه اگر امنیت نباشد هیچ چیز نخواهد بود، اظهار کرد: پیشرفت علم و اقتصاد و همه شئون زندگی انسان به امنیت وابسته است، بهترین سند و دلیلی که برای این ادعا وجود دارد اوضاع کشور ما در سال‌های نخست انقلاب بود که از جنگ، ترور و انفجار تا شورش و ناامنی و ده‌ها حادثه که دشمنان در دهه اول انقلاب درست کردند، چه انرژی و توانی را از ملت ما گرفت.

وی افزود: امنیت، امری حیاتی و ضروری است، سند دوم ما در سی سال اخیر است که به برکت ایثار شهدا و هدایت‌های امام و رهبری بزرگوار، امنیت داریم و دشمنان ما با این‌که بارها خواستند به ایران حمله کنند، اما از اقتدار ایران ترسیدند.

۶۳۵۳۵۶_۹۸۹

سرلشکر رضایی با بیان اینکه بیرون از مرزهای ایران و در همسایگی ما ناامنی وجود دارد، خاطرنشان کرد: میلیون ها نفر در عراق، بحرین و یمن آواره شدند و امروز حتی در بیشتر استانهای ترکیه امنیت وجود ندارد، همچنین خفقانی که امروز در عربستان وجود دارد از بزرگترین ناامنی هاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امنیت بدون قدرت سازی و ساخت موشک، تانک و مهمات، امکان پذیر نیست و هر چه برد موشک‌های ما بیشتر بشود، امنیت ما بیشتر خواهد شد.

محسن رضایی با بیان ایکنکه ما بعد از ۳۰۰ سال برای اولین بار دست به ‌زانوی خودمان گذاشته ایم، تأکید کرد: اگر در دوران قاجار و پهلوی، شاهان ما را با ندادن فشنگ اداره می‌کردند امروز ما خودمان سلاح می‌سازیم و تحریم سلاح های سنگین هم بر ما اثری نمی‌گذارد.

وی افزود: در همین خوزستان وقتی دشمن به نزدیکی اهواز رسیده بود، حتی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند اما چه شد که وقتی همه دنیا به عراق کمک می‌کرد، جوانان برومند انقلابی، سلاح را از دشمن گرفتند و علیه آن به‌کار بردند؟

رضایی افزود: ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج، در کانون امنیت ملی ما قرار گرفته‌اند و وظیفه خود را به ‌خوبی می‌دانند و مأموریت‌های محوله را با فرمان مقام معظم رهبری به‌ خوبی انجام خواهند داد. نیروهای مسلح ایران وظیفه خود را می‌دانند و عمل می‌کنند. البته دست‌های خبیثی در کار است که تفرقه بیندازند و برادری و وحدت ما را خدشه‌دار کنند، که ناتوان خواهند بود.

۶۳۵۳۵۵_۹۵۴

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قدرت سازی اهمیت دارد اما استفاده از قدرت نیز مهم است، گفت: باید با بکارگیری قدرت، از وقوع جنگ جلوگیری کرد و اگر خواستند ناامنی ایجاد کنند، به‌ شدت پاسخشان را بدهیم.

محسن رضایی افزود: می‌بینید که سه چهار سال است عربستان بارها و بارها خواسته ما را عصبانی کند و حتی با شهادت مظلومانه حجاج ما در منا خواسته‌اند ما را وارد درگیری کنند، اما ما صبر می‌کنیم و با این صبر و تحمل، فرصتی خواهیم ساخت که اگر کوچک‌ترین غلطی بکنند، آن چنان سیلی خواهند خورد که دیگر برنخواهند خاست.

وی افزود: اگر تحمل می‌کنیم و نجابت داریم، پشت سر این تحمل، یک حکمت سیاسی دفاعی وجود دارد. ما داریم عربستان را خلع سلاح اسلامی و انسانی و قانونی می‌کنیم.

سرلشکر پاسدار محسن رضایی، تصریح کرد: در صورت هرگونه اشتباه از سوی آل‌سعود، همین مردم استان خوزستان و برادران عرب خوزستانی ما، پاسخ آنها را می‌دهند، همان‌هایی که پیش از دیگر هموطنان، رو در روی ارتش صدام ایستادند.

رضایی گفت: ثابت خواهد شد که برادران خوزستانی ما، از عرب ها، لرها، دزفولی‌ و شوشتری و بهبهانی ها که دین خود را به اسلام ادا کرده‌اند و امروز پیشکسوتان مدافع حرم نیز هستند، تا جوان های این استان، پاسخ آل‌سعود را هم خواهند داد.

https://hoorkhabar.ir/625072کپی شد!
125
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.