کشف ۶۸ کیلوگرم حشیش در خودروی زوج آبادانی

هورنیوز – سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهر آبادان عصر شنبه در خصوص این خبر به رسانه ها گفت: ماموران پلیس با اطلاع از ماجرای انتقال محموله مواد مخدر از نوع حشیش به شهر آبادان، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان پلیس را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر مامور کردند.

وی اضافه کرد: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی پی بردند که محموله ۶۸ کیلوگرمی حشیش در یک دستگاه خودروی پژو جاسازی شده و زوج جوان و فرزندشان سوار بر این خودرو از ماهشهر به آبادان حرکت کرده و قرار است این محموله پس از ورود به آبادان به بیرون از کشور منتقل شود.

وی افزود: ماموران پلیس با کنترل مسیرهای ورودی شهر، خودروی مورد نظر را در بدو ورود به شهر شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ادامه گفت: ماموران پلیس با دستگیری زن و مرد سرنشین خودرو، با بررسی خودرو ۶۸ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سرهنگ تقی زاده افزود: ‘ج’ که از خرده فروشان مواد مخدر است در اعترافات خود ادعا کرده که مواد را از مرد جوانی گرفته و قرار بود در قبال انتقال آن به آبادان، مبلغ قابل توجهی پول بگیرد و برای فریب پلیس خودرو را از بار میگو و ماهی پر کرده است.

فرمانده انتظامی آبادان در پایان سخنانش گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری همدستان این متهم از سوی ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر شهر آبادان ادامه دارد.

https://hoorkhabar.ir/624190کپی شد!
76