انتقام از دکتر داروساز در آبادان

هورنیوز – چندی پیش دکتر داروسازی با مراجعه به پلیس فتای آبادان از ماجرای انتشار حرفهای دروغ و بدنام کردن داروخانه اش در فضای مجازی شکایت کرد.

دکتر ایرانیان به ماموران گفت: ۸ ماه پیش از تهران به شهر منیوحی آبادان آمدم و داروخانه ای را راه اندازی کردم اما مدتی است که یک نفر در فضای مجازی ادعا کرده که داروهای داروخانه ام تاریخ مصرف گذشته است و همین موضوع باعث شده تا مغازه ام تعطیل شود .

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس فتای شهر آبادان دست به کار شده و با انجام اقداماتی موفق شدند عامل انتشار این خبر دروغ را که جوان ۲۲ ساله ای در شهر منیوحی بود را دستگیر کنند.

عادل به ماموران گفت: یکی از دوستانم به نام “مقداد” در داروخانه دکتر ایرانیان کار می کرد و از او شنیده بودم که داروهای تقلبی و تاریخ مصرف گذشته به مردم می فروشند به همین خاطر تصمیم گرفتم برای هشدار به مردم این مطلب را در شبکه اجتماعی منتشر کنم.

در ادامه ماموران مقداد را دستگیر کردند و وی نیز گفت: پس از مدتی که در داروخانه کار می کردم از دکتر داروساز خواستم تا حقوقم را بیشتر کند که با مخالفت وی روبرو شدم به همین خاطر از داروخانه بیرون آمدم و برای انتقام گیری این داستان را مطرح کردم که دستمان رو شد.

۲ متهم فریبکار با توجه به شکایت دکتر ایرانیان برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

https://hoorkhabar.ir/622806کپی شد!
40