کشف ۹۴ کیلوگرم تریاک در اندیمشک/ سریال آتش سوزی خودروها در آبادان/ پنج کشته و مصدوم در برخورد پژو با دیوار

کشف ۹۴ کیلوگرم تریاک در اندیمشک

صادق جعفری‌چگنی با اشاره به کشف ۹۴ کیلوگرم تریاک در این شهرستان اظهار کرد: در طی عملیاتی مشترک با پلیس مواد مخدر استان خوزستان و لرستان و همچنین پلیس مواد مخدر شهرستان اندیمشک این مقدار مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک با اشاره به اینکه مواد یاد شده با استفاده از یک دستگاه خودروی کامیون در حال انتقال بود افزود: در طی این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر شد.

 

پنج کشته و مصدوم در برخورد پژو با دیوار

مسئول اورژانس بیمارستان کارون گتوند نیز گفت: در این حادثه خودرو سواری پژو با پنج سرنشین در مسیر گتوند به شوشتر و حوالی روستای کوشکک پس از انحراف از جاده به شدت با دیواره بتنی آبنمای کنار جاده برخورد کرده و واژگون شد.

کبری اکبرنژاد افزود: بر اثر شدت برخورد خودرو با دیواره بتنی کنار جاده یک نفر از سرنشینان خودرو که مردی با ۲۷ سال سن می باشد در دم جان باخت و چهار سرنشین دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

 

غرق شدن یک آبادانی در دزفول

عبدالحسین معظم فر جمعه شب گفت: مردی ۳۰ ساله اهل آبادان عصر جمعه هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول در رودخانه غرق شد.

وی افزود: در این حادثه شهروند آبادانی که به همراه جمعی از دوستان خود در حال شنا در منطقه چال کندی دزفول بود غرق شد.

معظم افزود: با وجود ۲ ساعت تلاش گروه غواص جسد این گردشگر آبادانی پیدا نشد.

 

مرگ دختر ۱۷ ساله به علت سقوط در چاه

ساعت ۱۳:۳۰ روز جمعه حادثه فروکش کردن چاه یک اقامتگاه در مشهد و سقوط دختر نوجوانی داخل آن به پلیس و آتش نشانی اعلام شد.

بلافاصله تیم های امدادی در محل حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می داد دختر ۱۷ اهل خوزستان به علت فروکش کردن دهانه چاه در آشپزخانه داخل آن سقوط کرده است.

تلاش آتش نشانان برای بیرون آوردن این دختر آغاز شد و ساعتی بعد پس از خارج کردن این فرد مرگ او تایید شد.

 

سریال آتش‌سوزی خودروها در آبادان

در چند روز اخیر در یکی از خیابان‌های شهر آبادان افرادی ناشناس دست به آتش زدن خودروها زده و باعث رعب و وحشت اهالی این منطقه شده‌اند. در تصاویر ارسالی یکی از شهروندان می‌توانید این خودروها را مشاهده کنید.

۲۰۱۶-۰۹-۱۰_۱۵-۵۱-۳۲

 

دو مصدوم در واژگونی تندر ۹۰ در جاده دزفول

یکدستگاه خودروی سواری تندر ۹۰ جمعه شب در مسیر جاده دزفول – شوش در برخورد با جدا کننده وسط (گاردریل) آتش گرفت.

بنا به این گزارش در پی این حادثه رانندگان خودروهای عبوری موفق شدند سرنشینان این خودرو را که دچار آتش سوزی شده بود از خودرو خارج کنند.

رییس فوریت های پزشکی اورژانس ۱۱۵ شهرستان شوش  نیز گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۲۲ جمعه شب رخ داد یکدستگاه خودروی سواری تندر ۹۰ با چهار سرنشین که از دزفول به سمت شوش در حرکت بود در کیلومتر هفت و در سه راهی شهر حر از جاده منحرف شده و با جداکننده وسط جاده برخورد کرد.

رضا معمار زاده افزود: این حادثه به مصدوم شدن یک دختر ۱۳ و یک بانوی ۴۰ ساله شد.

 

دستگیری ۵ نفر از عوامل توزیع مواد مخدر در لالی

کریم یوسفی با اشاره به دستگیری چند تن از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان لالی اظهار کرد: این اقدام طی یک عملیات با همکاری پلیس آگاهی انجام پذیرفت.

وی با بیان اینکه در این اقدام پنج نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان دستگیر شدند افزود: این عملیات طی سه مرحله در مناطقی از شهر که به مواد مخدر آلوده بود صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لالی اضافه کرد: در کنار کشف و ضبط مقادیری مواد مخدر از این افراد، تعدادی از اموال سرقتی نیز کشف شد.

 

جلوگیری از خودکشی دختر جوان روی پل سفید اهواز

مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۱ روز گذشته در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اهواز اعلام شد که خانمی به قصد خودکشی از نردهای محافظ پل هلالی (پل سفید) عبور کرده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی سریعا با اعزام تیم‌های امداد و نجات و تیم امداد آبی به همراه غواصان  در محل حاضر شدند و یکی از ماموران با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف کرده و از خطر سقوط دور کند. پس از دور کردن این خانم که حدودا ۲۰ سال داشت، وی را برای رسیدگی در اختیار عوامل پلیس  قرار دادند.

 

https://hoorkhabar.ir/622687کپی شد!
233
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.