ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در منطقه آزاد اروند/ آزادی کارگران پتروشیمی ماهشهر/ انتخاب هیات رئیسه شورای شهر بهبهان و لالی

ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در منطقه آزاد اروند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از توافق اولیه با سرمایه‌گذار آلمانی برای ساخت بیمارستان‌ ۵۰۰ تختخوابی در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد.

علیرضا آموزنده افزود: هم اکنون توافقات اولیه در خصوص اعتبار مورد نیاز و زمین مناسب برای ساخت این بیمارستان انجام شده است.

این بیمارستان پانصد تختخوابی در حدفاصل بین شهرهای آبادان و خرمشهر ساخته خواهد شد.

 

مصوبات سفر استاندار خوزستان به مسجدسلیمان

علیرضا گوروئی گفت: یکی از این موارد بحث فرودگاه مسجدسلیمان بود که استاندار از محل فرودگاه بازدید کرد. ساخت باندهای فرودگاه به اتمام رسیده است و در شروع به کار و ساخت ترمینال‌های فرودگاه اختلافاتی بین ارتش و فرمانداری به وجود آمده بود.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: مسأله دوم تعیین تکلیف جابجایی پنج هزار خانوار ساکن در مناطق آلوده به نفت بود که این طرح متأسفانه نیمه کاره رها شده بود و برخی منازل احداث‌شده در فاز اول طرح جابجایی ساکنان مناطق آلوده، مشکل آب و برق داشتند که در این سفر سازمان آب و برق مکلف شد مشکل آب و برق این منازل را در مدت ۲ ماه حل کند.

وی گفت: بحث دیگر جاده میانبر مسجدسلیمان به اهواز بود که استاندار اعلام کرد ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان از اعتبار احداث آن جاده را بر عهده می‌گیرد و امیدواریم که در آینده نزدیک عملیات اجرایی این جاده آغاز شود.

 

دستگیری عامل قتل جوان ۲۶ ساله در شوش

درگیری شبانه تعدادی جوان در ساحل رودخانه کرخه در شوش پنجشنبه گذشته به مرگ یک جوان ۲۶ ساله و مصدوم شدن پنج نفر دیگر منجر شد.

مصطفی نظری در این خصوص گفت: با پیگیری به عمل آمده جوانی که با چاقو مرتکب قتل شده بود شناسایی و دستگیر شد.

دادستان شوش اظهار کرد: در این رابطه چهار نفر نیز به عنوان عوامل اصلی درگیری دستگیر و روانه زندان شدند.

 

رئیس جدید شورای شهر بهبهان انتخاب شد

سومین جلسه تعیین رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان به نتیجه رسید و رئیس این شورا از سوی اعضا انتخاب شد.

بر اساس رای اعضا، فریدون قنواتی به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر بهبهان در سال پایانی چهارمین دوره این شوراها انتخاب شد.

همچنین نعمت‌الله دانایی نائب رئیس و کبری ابوعلی نیز به عنوان منشی شورای اسلامی شهر بهبهان انتخاب شدند.

 

هیئت رئیسه شورای شهر لالی انتخاب شد

در جلسه‌ای که با حضور فرماندار در فرمانداری لالی برگزار شد هیئت رئیسه جدید شورای شهر لالی انتخاب شدند.

در این جلسه شاپور اباذری با پنج رای موافق به عنوان رئیس جدید شورای اسلامی شهر لالی در سال پایانی دوره چهارم انتخاب شد.

همچنین با رای اعضا برزو اسکندری به عنوان نایب رئیس، اسکندر احمدی خزانه دار و خیبر حیدری و نادر رضایی به عنوان منشی هیئت رئیسه شورای شهر لالی انتخاب شدند.

 

آزادی کارگران پتروشیمی رازی ماهشهر از حبس

تمامی ۱۰ کارگر پیمانکاری که باشکایت کارفرمای پتروشیمی رازی برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده بود، از صبح سه شنبه به کار خود بازگشتند.

یک مقام آگاه در مجتمع پتروشیمی رازی گفت: کارگران بازداشت شده از جمله افرادی بودند که از طریق شرکت پیمانکاری در نصب و تعمیرات نیروگاه های خوزستان در مجتمع پتروشیمی رازی مشغول به کار بودند.

این کارگران پس از یک روز بازداشت شامگاه دوشنبه آزاد شدند.

 

تعطیلی هفتاد سفره خانه در آبادان

سرهنگ تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه چهل درصدسرقت های خرد توسط افراد معتاد وکارتن خواب انجام می شود گفت: همکاری و تعامل سایر نهادها و دستگاههای اجرایی برای جمع آوری وساماندهی این افراد ضروری است.

تقی زاده با اشاره به وجود بیش از یکصد سفره خانه در آبادان افزود: تاکنون هفتاد سفره خانه به دلیل نداشتن مجوز پلمپ و تعطیل شدند.

 

بهره مندی نوعروسان شوش از کمک هزینه تامین جهیزیه

صادق ساعدی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شوش بیان داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ زوج جوان از کمک های اهدایی این کمیته به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بهره مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ نفر در شهرستان شوش تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

رضا نجاتی فرماندار شهرستان شوش این اقدام کمیته امداد را اقدامی ارزنده توصیف کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره به قشر محروم توجه داشته و با ارائه تسهیلات مناسب ، بستر لازم برای خودکفایی و توانمند سازی اقشار ضعیف را فراهم کرده است.

https://hoorkhabar.ir/622265کپی شد!
117
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.