رئیس شورای شهر کارون بالاخره انتخاب شد

جواد باوی رئیس شورای شهر کارون در گفتگو با هورنیوز درخصوص برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر کارون اظهار کرد: جلسه شورای شهر کارون با حضور شش نفر از اعضاء برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه فرماندار نیز در این جلسه حضور داشت، افزود: فرماندار در این جلسه اعضاء را به آرامش و تسریع در انجام پروژه های عمرانی شهر دعوت کرد از همین رو جلسه در کمال همکاری اعضاء برگزار شد.

باوی در مورد علت غیبت سایر اعضای شورای شهر، تصریح کرد: به علت سفر آقای عباس حزپه پوران و عدم حضور آقای جاسم اژدری به دلیل بستری بودن همسر در تهران این جلسه به جای ۹ نفر با حضور شش نفر برگزار شد.

وی گفت: ریاست شورا از ۶ رأی موجود، با ۵ رأی به جواد باوی رسید، نیابت شورا شورای شهر نیز با ۵ رأی به سید فرج سیدی اختصاص یافت.

رئیس شورای شهر کارون ضمن تشکر از فرمانداری به علت اجرای نص صریح قانون درخصوص برنامه های شورا در سال آخر، افزود: اجرای پروژه های نیمه تمام شهرداری، تسریع در انجام پروژه های عمرانی و اصلاح مسیر روند شهرداری تا عملکرد بهتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ماه های گذشته شاهد اقدامات خوبی در شهرداری بوده ایم اما درصدد هستیم تا با حمایت از شهرداری، پروژه های نیمه را کامل و خدمتی به مردم نماییم.

باوی افزود: در سال های نخست کار شورا به علت عدم وجود برخی ادارات و عدم هماهنگی بین آنها، آنطور که باید اقدامی صورت نگرفت اما شورا روند خوبی را در پیش گرفت.

رئیس شورای شهر کارون در پایان نیز از زحمات نائب رئیس سابق شورا، جاسم اژدری تشکر کرد.

https://hoorkhabar.ir/622117کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.