در جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی کشوری مقام نخست را کسب کردم/مسئولان استان از هنرمندان خوزستانی حمایت کنند

محدثه اسدی بانوی هنرمند و جوان خوزستانی است که در “جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه” با اثری به نام ” نذر کتاب” مقام نخست را در کشور کسب کرد از همین رو با وی به گفت و گو پرداختیم.

این بانوی هنرمند درخصوص بیوگرافی خود به هورنیوز گفت: متولد ۱۳۷۸ در شهر اهواز هستم و رشته هنر را در دبیرستان حضرت آمنه انتخاب کردم.

وی درخصوص اثر خود اظهار کرد: یک فیلم کوتاه ۷ دقیقه ای با موضوع نذر کتاب را به جشنواره ارسال کردم و پس از برنده شدن در مسابقات ناحیه ای و استانی به مرحله کشوری راه یافت.

اسدی در پاسخ به این سؤال که موضوع فیلم چگونه در ذهن تو شکل گرفت، توضیح داد: در صف صبحگاهی، مدیر مدرسه از ما درخواست کرد که به مناطق محروم کتاب اهداء کنیم و من که از قبل به دنبال یک ایده برای موضوع جشنواره بودم تصمیم گرفتم فیلمنامه خود را بر این اساس بنویسم.

وی ادامه داد: بسیاری افراد از نیازمندی به غذای جسم بی نیاز هستند اما گرسنگی و نیاز روحی دارند که نذر کتاب می تواند در این مسیر به آنها کمک کند چراکه ساکنان برخی مناطق به علت مسائل مالی یا عدم دسترسی به شهر امکان تهیه کتاب را ندارند.

برگزیده جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی بیان کرد: موضوع را با دبیر پرورشی مطرح کردم و با استقبال ایشان مواجه شدم و پس از آن برای نوشتن فیلمنامه و مقدمات آن اقدام کردم.

وی درخصوص اینکه آیا پیش از این سابقه فعالیت هنری داشته یا خیر، گفت: در فیلمی به نام “ابا مریم” به کارگردانی آقای زهیری که درخصوص شهید مدافع حرم است، دستیار سوم کارگردان بودم به همین جهت به صورت تجربی با برخی مسائل آشنا شدم.

اسدی افزود: پس از ساخت فیلم، اثرم را به ناحیه فرستادم و پس از برگزیده شدن به استان رفت و بعد از آن در جشنواره کشوری که امسال در نیشابور برگزار شد توانستم مقام نخست را کسب کنم.

وی درخصوص حمایت آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان استانی یادآور شد: به جزء هدیه و لوح تقدیری که در جشنواره کشوری کسب کردم تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان نشده است.

هنرمند خوزستانی به مؤسسات هنری در سطح شهر هم اشاره و توضیح داد: علاقه مندان با ورود به برخی مؤسسات و آموزشگاه ها ممکن است به جای پیشرفت دچار تزلزل و تردید درخصوص رشته هنری خود هم شوند از همین رو انتخاب یک آموزشگاه معتبر بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه هر هنرمند علاوه بر استعداد نیازمند حمایت هم هست، گفت: متأسفانه درحال حاضر هنرمندان بومی استان مورد حمایت قرار نمی گیرند به همین جهت مجبور می شوند به تهران مهاجرت کنند.

اسدی در پایان یادآور شد: از مسئولان مدرسه به ویژه دبیر پرورشی خانم دهقان تشکر ویژه ای دارم و از مسئولان استانی هم درخواست می کنم که از هنرمندان مستعد خوزستانی حمایت کنند تا شاهد پیشرفت بیشتر جوانان استان باشیم.

 

 

https://hoorkhabar.ir/621027کپی شد!
37
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • کوثر موسائیان بسیار عالی بود دوست عزیزم تبریک میگم بازم انشالله دوتامون بتونیم ب مراتب بالا برسیم ❤?
منتشر شده۱