دستگیری هنجارشکنان دزفول

هورنیوز – حسن دزفولی بیان کرد: این افراد اقدام به حمل سلاح سرد، مشروبات الکلی، مواد مخدر همچنین آلات قمار در بوستان های ساحلی دزفول نموده بودند که دستگیر و از سوی دستگاه قضایی با آنان برخورد شد.
وی تذکر، تامین امنیت اخلاقی و اجتماعی و برخورد با ناامن کنندگان فضای فرهنگی بوستان های ساحلی دزفول را اولویت این ستاد عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال به بیش از ۳۲ هزار و ۷۰۰ نفر در بوستان های ساحلی دزفول به ویژه بوستان ساحلی علی کله تذکر لسانی داده شده است.

دزفولی از ارائه ۲۰ هزار مشاوره از سوی عوامل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دزفول از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۱۵ هزار و ۲۰۰ مورد مشاوره توسط عوامل برادر و چهار هزار و ۷۶۰ مورد مشاوره از سوی بانوان این ستاد به افراد داده شده است.

مسئول ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر دزفول با انتقاد از گستردگی استفاده از قلیان در پارک های ساحلی دزفول و نبود نظارت و راهکار مشخص برای برخورد با این عوامل تهدید کننده سلامت خانواده ها گفت: از ابتدای امسال بیش از چهار هزار و ۳۵۰ قلیان در پارک ساحلی علی کله دزفول جمع آوری شد.

وی توجه به احیای امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب دینی را نیازمند توجه همه مردم و دستگاه ها دانست و ابراز کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر مورد کم توجهی و غفلت برخی دستگاه ها و نهادهای مسئول قرار گرفته است.

https://hoorkhabar.ir/618267کپی شد!
37