کشف ۹۸ درصد سرقت ها در شوش

هورنیوز – سرهنگ حمیدرضا بهاروند چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان شوش افزود: نیروی انتظامی به عنوان حافظ اصلی نظم و تامین آرامش جامعه تلاش کرده است تا با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های خود و با نگاهی آینده نگر و نظام مند با بهره گیری از سرمایه های اجتماعی و مشارکت مردم عملکرد قابل قبولی ارائه نماید.

وی گفت: در پنج ماهه امسال بیش از پنج کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر در شهرستان شوش کشف و ۶۵نفر معتاد و ۱۴ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی کشف ۴۱۵ لیتر مشروبات الکی و ۱۴۳ مورد تجهیزات ماهواره را از دیگر اقدامات ای نیرو در این مدت بیان کرد و گفت: در این مدت نسبت به مدت زمان مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش کشفیات داشته ایم ضمن اینکه آمار سرقت نیز ۱۰ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ بهاروند همچنین به کشف بیش از ۷۰۴ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان اشاره کرد و گفت:۱۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی تماس صورت گرفته با سامانه پلیس ۱۱۰ را از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۵۲۹ مورد عنوان کرد و گفت: یک هزار و ۱۶۹ مورد آن تلفنی وسه هزارو ۳۶۰ مورد به صورت حضوری گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با بیان اینکه در سطح شهر شوش دوربین مداربسته وجود ندارد که در این زمینه با مشکلات بسیاری مواجه هستیم، اظهار کرد: در ۳۶ نقطه شهرشوش باید دوربین مداربسته نصب شود.

وی پلمب ۳۲ قلیان سرا و ۲۱ واحدصنفی متخلف و توقیف ۲ هزار و ۵۵۰ دستگاه موتورسیکلت را از دیگر اقدامات این نیرو د این مدت بر شمرد و گفت:درجه نیروی انتظامی شوش در حال حاضر ۱۶ می باشد که با یک درجه ارتقا می توان تعداد کلانتری و نیروی انسانی را در شهرستان شوش افزایش داد.

 

https://hoorkhabar.ir/616949کپی شد!
63