راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات در دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مهندس صادق مرادی معاون اجرایی این معاونت گفت: طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت یکی از برنامه های ماندگار دولت تدبیر و امید است که خدمات ارزشمند و قابل توجهی را از زمان اجرای طرح به مردم ارائه کرده و با کیفیت و قدرت بیشتری در حال انجام است.

مرادی ادامه داد: در این طرح و تنها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیش از ۷۰ مرکز خدمات جامع سلامت، ۱۲۰ پایگاه سلامت، ده ها آزمایشگاه تشخیص طبی، آزمایشگاه های آب و فاضلاب و بهداشت حرفه ای، مراکز ترک دخانیات، مراکز مشاوره رفتاری و همچنین واحدهای دندانپزشکی تجهیز و راه اندازی شده است تا خدمات اولیه سلامت را بصورت فعال به تمام گروه های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان ارائه کنند.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان تصریح کرد: به منظور توسعه و ارتقا کیفی خدمات و تکریم ارباب رجوع، لزوم برقراری ارتباط دوسویه با مراجعین و شهروندان در دستور کار قرار گرفت و  سامانه پیام گیر تلفنی به شماره ۳۳۳۶۴۷۹۹ راه اندازی شد که بصورت شبانه روزی آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادات و شکایات همشهریان گرامی می باشد.

مرادی در پایان افزود: همچنین در راستای آشنایی مردم با حقوق خود در مراجعه به مراکز و پایگاههای سلامت، شرح وظایف تمامی افراد ارائه دهنده خدمت و خدماتی که میبایست به مردم ارائه کنند در این پایگاه ها نصب گردید تا مراجعین شناخت بیشتری از خدماتی که در این مراکز ارائه می شوند، کسب نمایند.

https://hoorkhabar.ir/616926کپی شد!
74