نشست شورای همیاری و نظام مشارکت کارکنان شرکت ملی حفاری

به گزارش هورنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این جلسه که با حضور دبیر و شماری از اعضای شورا تشکیل شد، علی نجفی درباره اقدامات به عمل آمده از سوی شرکت ملی نفت ایران در خصوص ارتقاء سطح فعالیت های نظام پیشنهادات کارکنان توضیح داد.

وی با اشاره به طراحی و راه اندازی سیستم مکانیزه نظام پیشنهادات در صنعت نفت، گفت: در این سامانه فراگیر همه فرآیند ها، مکانیزه شده است.

نجفی افزود: در سیستم جدید روند دریافت پیشنهاد، ارزیابی، تصویب خواهی و … به صورت جامع تعریف شده و پیشنهاد دهنده، اعضای شورا به روند گردش کار دسترسی دارند.

دبیر شورای همیاری و نظام مشارکت شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: هم اینک هماهنگی با مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت در جریان است تا زمینه اتصال سیستم IT به سامانه فراگیر شرکت ملی نفت ایران مهیا گردد تا بتوانیم از سایت نظام پیشنهادات استفاده کنیم.

وی همچنین به نحوه ارزشیابی نظام پیشنهادات اشاره کرد و گفت: از این پس عملکرد این حوزه بر اساس فرم جدید به صورت هر شش ماه یک بار صورت می گیرد و گزارش عملکرد شرکت ها در اختیار مسئولان ذیربط در شرکت ملی نفت ایران قرار خواهد گرفت.

نجفی با تاکید بر اهمیت ارتقاء و اهتمام بیش از پیش به نظام پیشنهادات کارکنان، افزود: ایجاد انگیزه، احساس تعلق بیشتر به سازمان، همکاری و همراهی در کارها و استفاده از نظرات مجموعه کارکنان در تحقق اهداف از جمله دستاوردهای نظام مشارکت کارکنان است.

در این نشست هر یک از نمایندگان مدیریت ها و بخش های مختلف عملیاتی و ستادی شرکت درباره فعالیت های نظام مشارکت کارکنان، پیشنهاداتی ارائه دادند.

همچنین طرح ارائه شده از سوی یکی از کارشناسان مدیریت امور مهندسی شرکت که از سوی مدیران فنی و عملیاتی مورد تایید قرار گرفته است، تبادل نظر به عمل آمد.

شورای همیاری و نظام مشارکت کارکنان شرکت ملی حفاری ایران همزمان با آغاز فعالیت آن در صنعت نفت، از سال ۷۸ در این شرکت ایجاد و دارای ۱۷ عضو می باشد.

https://hoorkhabar.ir/616715کپی شد!
32