خریداری تجهیزات پزشکی برای بیمارستان طالقانی اهواز

هورنیوز – زهرا بزرگ زاده اظهار کرد: میکروسکوپ میکروسرجری دو دید، تخت های سه شکن مخصوص بیماران icu، تخت اکترومکانیکال عمل جراحی، رادیولوژی پرتابل، دیالیز، برانکاردهای شاور بد مخصوص پانسمان، انواع درماتوم های برقی و شارژی، وارمر مخصوص بیمار، اتوکلاو سریع، ست های میکروسرجری و جراحی فک و صورت و کرانیو ماگزیلوفاشیال از جمله اقلام خریداری شده برای این بیمارستان است.

وی افزود: با خرید این تجیهیزات، هم اینک نیاز به ارجاع بیمار به سایر مراکز درمانی به حداقل میزان خود در چند سال اخیر رسیده است.

وی گفت:در راستای تحقق اهداف تحول نظام سلامت و به موازات پیشرفت علم و به روز شدن نحوه درمان بیماران، تحولی بسیار شگرف در روند درمان به وجود آمده است به گونه ای که تجهیز بیمارستان به انواع تجهیزات پزشکی جدید و ورود تکنولوژی همراه با تکنیک های مدرن سبب افزایش کیفیت خدمات درمانی شده است.

بزرگ زاده ادامه داد: تنوع طیف گسترده خرید تجهیزات مبتنی بر درخواست پزشکان و متناسب با تقاضای بیماران در نظر گرفته شده است، بنابراین می توان گفت ۱۰۰ درصد تجهیزات موجود مورد نیاز با مصرف بیماران تامین شده و همچنین رضایتمندی به ۹۷ درصد افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان طالقانی اهواز گفت: همچنین مراحل خرید چند دستگاه اختصاصی و کمیاب از قبیل سونوگرافی داپلر لیزر، اندوسکوپی لیفتیکنگ و کانول های لیپوماتیک، اتوکاردیو گرافی پرتابل در دست اقدام است.

وی گفت: این بیمارستان تنها مرکز تخصصی و فوق تخصصی جراحی پلاستیک جنوب غرب کشور است که در ارائه خدمات درمانی به خوزستان و پنج استان همجوار پیشتاز است و با ضریب اشغال بالای تخت بیماران، بکارگیری پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک مجرب، کارکنان علاقمند و بهره مندی از تجهیزات پزشکی مدرن مشغول به فعالیت است.

https://hoorkhabar.ir/615847کپی شد!
99