اعزام بانوان ورزشکار ملی حفاری ایران به المپیاد فرهنگی ورزشی صنعت نفت

به گزارش هورنیوز از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مریم حافظی بیرگانی در این باره توضیح داد: این مسابقات از امروز شنبه (۱۶ مردادماه) آغاز و تا (۲۳ مردادماه) ادامه دارد.

 وی با اشاره به اینکه المپیاد فرهنگی ورزشی فرزندان زیر ۲۶ کارکنان شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران امسال به صورت متمرکز (شمال و جنوب) در رامسر برگزار می شود، گفت: از ملی حفاری ۷۵ بانوی ورزشکار با ورزشکاران منتخب دیگر شرکت ها به رقابت می پردازند.

حافظی بیرگانی افزود: در این دوره از مسابقات که ورزشکارانی از صنعت نفت اهواز، گچساران، مسجدسلیمان، امیدیه،  تهران،  سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و … مشارکت دارند، بانوان ورزشکار این شرکت در قالب شش تیم در رشته های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی و کاراته به مصاف تیم های رقیب خواهند رفت.

سرپرست ورزش همگانی بانوان شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: تیم ها و نفرات برتر  این مسابقات به المپیاد فرهنگی ورزشی وزارت نفت که شهریورماه امسال در سطح چهار شرکت اصلی تابع این وزارتخانه به میزبانی شرکت ملی گاز ایران انجام می شود، راه می یابند.

وی گفت: با توجه به ترکیب تیم ها، آمادگی کامل و تمرینات مداوم ورزشکاران شرکت ملی حفاری ایران برای حضور در این مسابقات، انتظار می رود ورزشکاران شرکت با دستیابی به عناوین برتر، جواز ورود به رقابت های المپیاد فرهنگی ورزشی وزارت نفت را به دست آورند.

https://hoorkhabar.ir/614267کپی شد!
321