دستگیری عامل اختلاس میلیاردی/ مرگ یک جوان ۱۹ ساله در شاوور/ کشف ۵٧ فقره سرقت در اهواز

دستگیری عامل اختلاس میلیاردی در خوزستان

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری جاعل حرفه ای و کشف اختلاس به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی با هماهنگی مقام قضایی متهم به هویت مذکور را دستگیر و در بازرسی از دفتر کار وی تعدادی مهر و برگ های جعلی کشف کردند.

سرهنگ حاتمی تصریح کرد: با تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس مشخص شد نامبرده با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود و انجام یک سری معاملات سوری مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را از این اداره دولتی اختلاس کرده است.

 

**********

 

کشف ۷ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه در اندیمشک

سرهنگ سید محمد صالحی عنوان کرد: ماموران پلیس با رصد دقیق محورهای مواصلاتی شهرستان، خودروی حامل موادمخدر که یک دستگاه پراید بود را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در محور پلیس راه اندیمشک به خرم آباد متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی متوقف شده مقدار هفت کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه را کشف کردند.

صالحی بیان کرد: در این عملیات ماموران موفق به دستگیری هر سه سوداگر مرگ حاضر در قاچاق موادمخدر شدند.

 

**********

 

واژگونی خودرو در شهرستان باوی با دو کشته

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا و برخورد با گاردریل بین شیبان و ویس از توابع شهرستان باوی در روستای بصره دو نفر کشته شدند.

 

**********

 

مرگ یک جوان ۱۹ ساله در شاوور

مجید افراخته اظهار داشت: در ماه رمضان امسال، به دنبال یک فقره تیراندازی در روستای الجزایر از توابع شهر شاوور، جوان ۱۹ ساله‌ای به هویت ج.ر دچار قطع نخاع شد که با وجود تلاش پزشکان، بر اثر جراحات وارده ۹ مردادماه امسال درگذشت.

وی ادامه داد: این اتفاق بر اثر درگیری میان عده‌ای از افراد دو طائفه که سابقه نزاع قبلی با چاقو با یکدیگر را داشتند، صورت گرفت.

رئیس دادگاه بخش شاوور گفت: هنوز عمدی بودن این قتل مشخص نیست اما در این خصوص ۶ نفر بازداشت شدند که عمدتاً سابقه خرید و فروش و توزیع مواد مخدر را در پرونده دارند. همچنین متهم اصلی پرونده، سابقه تیراندازی، شرارت، قدرت نمایی با سلاح و ضرب و جرح دارد.

 

**********

 

کشف و ضبط ۱۰۰ هزار دلار قاچاق در مرز چذابه

سرهنگ حسین شمسایی فرد اظهار کرد: ماموران فرماندهی هنگ مرزی دشت آزادگان مستقر در دروازه مرزی چذابه هنگام کنترل وسایل مسافران، هزار قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری کشف کردند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این مقدار ارز را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 

**********

 

جسد غواص غرق شده در شوشتر از آب خارج شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شوشتر گفت:با تلاش غواصان و اکیپ های نجات غریق این شهرستان جسد غواص غرق شده در شوشتر از رودخانه خارج شد.

سیدمهدی ایوبی اظهارکرد: یکی از اکیپ های گشت زنی نجات غریق ساعت ۲۰ جسد این غواص را حوالی شهرک شهید نورمحمدی کشف و از آب بیرون کشید.

وی تصریح کرد: این غواص برای یافتن جسد یک جوان غرق شده به شوشتر آمده بود که روز یکشنبه گذشته این غواص نیز در آب غرق شد.

 

**********

 

کشف ۵٧ فقره سرقت در شهرستان اهواز

سرهنگ محمد صفری عنوان کرد: ماموران پلیس در ۴٨ ساعت گذشته با انجام اقدامات پلیسی ٢٧ سارق را در سطح شهرستان اهواز شناسایی و در چندین عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: سارقان دستگیر شده در بازجویی فنی پلیس به ۵٧ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، محتویات داخل خودرو، سیم برق، سرقت به عنف و چندین سرقت دیگر در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

 

**********

 

کشف و ضبط ۵۵۶ کیلوگرم پودر و ۱۱۲ هزار عدد قرص نیروزا در ماهشهر

عبدالله نظر پور بیان کرد: ماموران پایگاه دریابانی ماهشهر در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت زنی در نوار مرزی و ساحل با مشاهده یک موتور سوار که در حال بارگیری تعدادی جعبه در کنار ساحل بود، وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: راکب موتورسیکلت به محض رویت دریابانان اقدام به فرار کرد و ماموران موفق شدند پس از تعقیب و گریز، وی را دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی خوزستان افزود: دریابانان در بازرسی وسایل همراه این موتور سوار و پاکسازی منطقه ای که وی در حال فعالیت بود، ۱۱۲ هزار و ۸۰۰ عدد قرص نیروزا و ۵۵۶ کیلو و ۸۰۴ گرم پودر بدن سازی کشف کردند.

 

**********

 

خودروی حامل پوشاک قاچاق در خوزستان مصادره شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: یک دستگاه خودروی سواری حامل پوشاک قاچاق در این استان مصادره و صاحبان محموله به جریمه نقدی محکوم شدند.

رضا سعیدی بیان کرد: خودرو حامل پوشاک قاچاق در حال بارگیری پوشاک قاچاق بود که شناسایی و پرونده به همراه متهمان به اداره کل تعزیرات حکومتی این استان ارجاع داده شد.

https://hoorkhabar.ir/613276کپی شد!
72