گرمازدگی ۸ نفر در اهواز/ تیراندازی به جایگاه گاز در آبادان/ کشف پنج کیلو تریاک در هندیجان

افزایش ۱۰۰ درصدی جرایم کلاهبرداری

 رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان نسبت به افزایش جرایم کلاهبرداری در استان هشدار داد و گفت: در چهار ماه نخست امسال شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی جرایم کلاهبرداری در خوزستان بودیم.

سرهنگ علی حاتمی افزود: در زمینه جعل و کلاهبرداری شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی از طریق پیامکی، اینترنتی، برداشت از حساب و کلاهبرداری از طریق سایت دیوار بودیم.

 

**********

گرما زدگی هشت نفر را راهی مراکز درمانی اهواز کرد

 مدیر امور بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از روز دوشنبه هفته گذشته تاکنون هشت نفر بر اثر گرمازدگی به مراکز درمانی اهواز مراجعه کردند.

میثم معزی اظهار کرد: این افراد با مراجعه به بیمارستان های گلستان و امام خمینی (ره) اهواز و انجام اقدامات درمانی اولیه با حال عمومی خوب ترخیص شدند.

وی در خصوص علائم گرمازدگی اظهار کرد: سردرد، سرگیجه، تهوع، استفراغ، ضعف، بی حالی، افزایش ضربان قلب، تنفس و تعریق از جمله این علائم است.

 

**********

 

پنج کشته و زخمی در تصادف اندیمشک – پل زال

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: بر اثر تصادف بین دو دستگاه خودروی تریلی و سمند در محور اندیمشک – ابتدای آزاد راه پل زال در صبح دوشنبه چهار نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان نیز گفت: در این تصادف خواب آلودگی راننده کامیون باعث زیر گرفتن خودروی سمند و کشته شدن چهار سرنشین آن می شود.

 

**********

 

مرگ یک مادر پس از زایمان در سوسنگرد

ایرج نظری در خصوص مرگ یک مادر در شب گذشته در بیمارستان شهید چمران سوسنگرد اظهار کرد: پس از زایمان رحم جمع‌ نمی‌شود و این مادر که دارای گروه خونی منفی بوده، دچار خون‌ریزی شدید شده و در ظاهر در بیمارستان خون بسیاری وجود نداشت؛ البته از اهواز نیز خون ارسال شد اما با وجود تلاش پزشکان، متاسفانه جان خود را از دست داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که مرگ این مادر در کارگروه ویژه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اگر از سوی کادر درمانی کاستی و یا کم‌کاری وجود داشت، برخورد خواهد شد.

 

*********

 

تیراندازی به یک جایگاه گاز در آبادان

یک مقام آگاه روز یکشنبه با تایید این خبر  گفت: در پی این تیراندازی که در آن سرنشینان پژوی نقره ای رنگ به کلاشینکف مجهز بودند، هنگامی که نگهبان جایگاه قصد واکنش داشت مردان مسلح به سمت وی شلیک کرده و پس از زهرچشم گرفتن منطقه را ترک کردند.

نگهبان جایگاه سیلندر گاز در این خصوص گفت: درون اتاقک نگهبانی نشسته بودم که از سمت گاراژ نزدیک، صدای تیراندازی شنیدم و زمانی که بیرون آمدم، پژو نقره ای رنگی با چهار سرنشین به سمت من شلیک کردند و از محل دور شدند.

وی افزود: تاکنون بارها افراد مسلح به قصد سرقت به سمت جایگاه گاز تیراندازی کردند.

 

**********

 

آتش سوزی انباری در اهواز بعد از ۵ ساعت مهار شد

امیر نجفی گفت: به دلیل سنگین بودن حریق، آتش نشانان از چندین ایستگاه به محل اعزام و به دلیل موقعیت مکانی و ترافیک توانستند با دشواری در محل حاضر شوند.

وی افزود: با توجه به چیدمان غیر اصولی کالاها، قرار گرفتن در مسیر وزش باد و عدم امکان دسترسی به کانون آتش، حریق به سرعت گسترش یافته بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر داد: در نهایت پس از گذشت پنج ساعت علاوه بر کنترل حریق و جلوگیری از سرایت آتش به مغازه هایی که در همجواری کانون حریق بودند، آتش سوزی اطفا شد.

 

**********

 

کشف پنج کیلوگرم تریاک در هندیجان

ارسلان کریمی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری از سمت دیلم به هندیجان در بازرسی از یک سواری پراید مقدار پنج کیلوگرم ماده مخدر سنتی از نوع تریاک کشف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب هندیجان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده در حال رسیدگی و سیر مراحل قانونی است.

 

**********

 

چهار کشته در تصادف تریلر با سمند

دکتر شهیار میرخشتی اظهار کرد: در حادثه تصادف تصادف کامیون تریلر با یک دستگاه  سمند که ساعت ۶:۵۴ امروز در محور قدیم اندیمشک – خرم‌آباد رخ داد، ۴ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر مصدوم شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: این حادثه به  علت خواب‌آلودگی راننده تریلر رخ داد که تریلر به دلیل  خارج شدن از مسیر خود با یک دستگاه سمند در مسیر مخالف برخورد می‌کند.

 

**********

 

مرگ دو جوان در حوادث شوش

برخورد موتورسیکلت با ۲ نفر راکب به درخت در منطقه آخر آسفالت شهر شوش به مرگ یک جوان ۱۶ ساله منجر شد.

همچنین جسد یک جوان ۱۸ساله در رودخانه شاوور شوش در نزدیکی روستای حمزه از توابع بخش مرکزی این شهرستان پیدا شد.

این جسد توسط پاسگاه حسین آیاد بخش مرکزی شوش شناسایی شده و علت مرگ وی از سوی پلیس آگاهی خفگی و غرق شدگی عنوان شده که در دست بررسی است.

 

**********

 

کشف سه میلیارد ریال نقره قاچاق در اهواز

سرهنگ سیدمحمد صالحی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۹ اهواز حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی متوقف شده، چهار ساک بزرگ نقره‌جات قاچاق حاوی دستبند، انگشتر بدون نگین، انواع زنجیر به مقدار تقریبی ۱۸۴ کیلوگرم را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این راستا راننده خودرو دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس از متهم، مشخص شد که این فرد قصد انتقال این محموله را به شهرستان مشهد مقدس داشته است.

 

**********

 

بانک صادرات ایران در شادگان طعمه حریق شد

به گفته منابع آگاه این آتش سوزی به دلیل اتصالی سامانه برق در یکی از کولرهای شعبه شماره ۳۷۰ بانک صادرات ایران در شادگان به وقوع پیوسته بود.

این آتش سوزی با تلاش نیروهای آتش نشانی شادگان به سرعت خاموش شده و از انتشار آن جلوگیری شد.

https://hoorkhabar.ir/612266کپی شد!
57