مصرف انرژی صنایع خوزستان مدیریت می‌شود

هورنیوز – هاشم بالدی مدیرکل مدیریت بحران محیط زیست خوزستان اظهار داشت: مسئولان مربوطه در شبکه‌های توزیع برق اعلام کردند که به دلیل افزایش دما میزان مصرف انرژی برق زیاد شده و از حد نرمال گذشته است.

وی افزود: به دلیل مدیریت مصرف و جلوگیری از خاموشی و قطعی برق از آنجا که حداکثر پیک بار مصرفی بین ساعت ۱ الی ۴ یا ۵ بعداز ظهر است، تصمیم بر تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گرفته شد.

بالدی افزود: اولویت تشکیل این جلسه که در امروز و یا فردا برگزار می‌شود تصویب کاهش ساعات ادارای خوزستان در پیک بار مصرفی برق است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اشاره به اینکه امیدواریم این طرح به تصویب برسد، بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه مدیریت مصرف برق است و نتیجه جلسه در هفته جاری مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه از مردم خواهشمندیم که در مدیریت مصرف انرژی به ویژه برق به ما کمک کنند تا تابستان را بدون مشکل بگذرانیم، گفت: بحث مدیریت مصرف انرژی صنایع به ویژه صنایع بزرگ را در دستور کار و اولویت قرار داده‌ایم.

بالدی درباره فوت مشکوک یک نفر بر اثر گرمازدگی عنوان کرد: متولی امر علوم پزشکی است و اگر چنین اتفاقی افتاده باید گزارش را اعلام کنند، ما نیز پیگیر و منتظر نتیجه هستیم.

https://hoorkhabar.ir/611946کپی شد!
35
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.