جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر

هورنیوز – فرج الله خبیر در این جلسه اظهار کرد: سال گذشته جلسه این شورا را با حضور وزیر کشور برگزار کردیم و وی طرحی را تحت عنوان استان پاک مطرح و تأکید کرد که ظرف چند ماه طرح آماده شود. در نهایت با مشارکت همه دستگاه های اجرایی استان طرح را مهیا کردیم.

وی افزود: مقرر شد تا به تدریج برنامه های تعیین شده در طرح را در استان خوزستان اجرا کنیم تا بلکه این استان به عنوان یکی از استان پاک در سطح ملی مطرح شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: باید حساسیت های مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد بسیار بالا باشد.

خبیر با اشاره به اینکه ایجاد حساسیت در دستگاه های اجرایی خیلی مهم است، عنوان کرد: همه دستگاه ها باید این حساسیت های لازم را داشته باشند، به عنوان نمونه بحث آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد باید برای شهرداری اهمیت داشته باشد و آنها را در کانون توجه خود قرار دهد.

وی یادآور شد: جامعه عمده در معرض خطر اعتیاد در آموزش و پرورش است و دانش آموزان از مقطع راهنمایی به بعد در معرض این مسئله هستند. بنابراین آموزش و پرورش نیز باید نسبت به فعالیت های خود در این زمینه حساسیت لازم را داشته باشد.

 

https://hoorkhabar.ir/610498کپی شد!
83