در بحث حقوق های نجومی بعضی ها خیانت کردند

به گزارش هورنیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۲۳ تیرماه سالروز همبستگی مردم با ولایت فقیه در فتنه ۷۸ اظهار کرد: منافقان بدانند حواس امت به آنها است و چشم مردم به دهان مبارک رهبری است.

وی افزود: جهاد کبیر یعنی در مقابل دشمن ایستادن و از آنها پیروی نکردن است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: آمریکایی ها بدانند، امتی که شهدای مدافع حرم را در ۲ هزار کیلومتر آن طرف تر و در قلب مملکت اسلامی اهدا کرد، تنها صدایی که از آنها خواهند شنید، مرگ بر آمریکاست.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه با اشاره به انفجار بازار کراده عراق و کشته شدن نزدیک به ۳۰۰ نفر در این حادثه اظهار کرد: دشمن امروز تیم های تروریستی خود را به ایران می فرستند اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، تیر آنها به سنگ خورده است.

وی تصریح کرد: دشمن متوجه شده که مرکز ثقل قدرت به جایی که در آنجا امام خمینی (ره) پرچم امام زمان (عج) را برافراشته است، منتقل شده است.

حاجتی اظهار کرد: کشورمان تحت فشار تحریم و مشکلات است اما نباید راه را گم کنیم، راه موفقیت ما در خط رهبری بودن است.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بحث حقوق های نجومی عنوان کرد: این مشکلات نتیجه سوءمدیریت هاست و در این زمینه بعضی ها خیانت کردند.

حجت الاسلام حاجتی در ادامه با اشاره به سالروز عفاف و حجاب اظهار کرد: الحمدلله مسئولین درحال پیگیری این موضوع هستند اما امیدواریم مسئولین غیرتمند ما علاوه بر فرهنگ سازی، تکلیف مانکن ها را که برای تضعیف حجاب پول می گیرند، مشخص کنند.

وی افزود: مسئولین در صحنه باشند و کار فرهنگی کنند، دستگاه های مختلف مانند نیروی انتظامی، ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کار خود را انجام دهند.

امام جمعه موقت اهواز در پایان با اشاره به حادثه آتش سوزی پتروشیمی ماهشهر گفت: دعا کنیم تا آتش نشانان و مسئولین در مهار این آتش سوزی موفق شوند.

 

https://hoorkhabar.ir/608683کپی شد!
57
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.