تاریخ انتشار بازی PES 2017 مشخص شد

هورنیوز – سری بازی PES را حتی آنانی که اهل فوتبال نیستند هم می‌شناسند. حتی اگر یک‌بار هم این عنوان را بازی نکرده باشید، بارها در گیم‌نت‌ها یا خانه نزدیکان یا دوستان خود این بازی را مشاهده کرده‌اید.

AndroidOnlineNewsImage (3)

PES همیشه در رقابت با FIFA بوده است و اگرچه در اوایل کار جلوتر از این رقیب آمریکایی بود؛ اما افول تدریجی باعث شد تا FIFA به برترین و پرفروش‌ترین بازی فوتبال در سال‌های اخیر بدل شود. سال ۲۰۱۵ کونامی دست به کار شد تا قبل از اینکه کار از کار بگذرد، این اختلاف را کمتر کند و موفق هم بود. PES 2016 اگرچه از نظر فروش باز هم از FIFA عقب ماند؛ اما توانست نظر بسیاری از منتقدین را بسوی خود جلب کند.

حال کونامی می‌خواهد با PES 2017 دوباره موفقیت سال گذشته را تکرار کند و در عین حال حداقل در دید منتقدین، حریف دیرینه خود را شکست دهد. PES 2017 قرار است واقع‌گرایانه‌تر و جذاب‌تر از نسخه پیشین باشد و همچنین گرافیک فنی بهتری را ارایه دهد.

در جدیدترین خبر منتشر شده از این عنوان، کونامی تاریخ انتشار رسمی بازی PES 2017 مشخص کرد. بر این اساس، PES 2017 دو هفته قبل از رقیب اصلی خود یعنی FIFA 17 و در تاریخ ۱۳ سپتامبر (سه‌شنبه، ۲۳ شهریور) در آمریکای شمالی و ۱۵ سپتامبر (پنج‌شنبه، ۲۵ شهریور) در بریتانیا منتشر خواهد شد.

بازی PES 2017 برای کنسو‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان ۶۰ دلار قیمت خواهد داشت در حالی که نسخه‌های مربوط به پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و رایانه شخصی با قیمت ۴۰ دلار عرضه خواهد شد. البته هنوز قیمت این عنوان در بریتانیا مشخص نشده است.

 

گیم شات

https://hoorkhabar.ir/608599کپی شد!
81