برگزاری کلاس های ورزشی ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی حفاری ایران در تابستان ۹۵

به گزارش هورنیوز از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران رئیس امور ورزش و تربیت بدنی  شرکت در این باره توضیح داد: این امور هم اکنون در حال ثبت نام فرزندان دانش آموز پسر و دختر کارکنان است.

 

ایرج کریمی گفت: برگزاری کلاس های ورزشی در راستای پشتیبانی از ورزش های همگانی شرکت و در اولویت برنامه های این بخش قرار دارد.

 

وی افزود: این کلاس ها در خلال سال برگزار می شود اما در تعطیلات فصل تابستان مدارس بیشتر مورد توجه و اقبال خانواده ها قرار می گیرد.

 

کریمی اظهار کرد: در این کلاس ها نسبت به کشف استعداد ها مبادرت و با توجه به حضور تیم های شرکت در رقابت های استانی و کشوری، از بین دانش آموزان سنین مختلف افراد مستعد شناسایی و جذب می شوند.

 

رئیس امور  ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت:  براساس جدول پیش بینی شده این کلاس ها برای پسران در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، کشتی، بدنسازی، تنیس روی میز، تیراندازی، تکواندو و کاراته تشکیل خواهد شد.

 

وی افزود: همچنین فرزندان دختر کارکنان نیز می توانند در کلاس های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، فوتسال، تکواندو، کاراته، تیراندازی و تنیس روی میز حضور یابند.

 

کریمی خاطر نشان کرد: این کلاس ها از ابتدای تیرماه در ۶ مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت در اهواز با مشارکت اساتید مجرب فعالیتهای خود را آغاز خواهد کرد.

https://hoorkhabar.ir/604447کپی شد!
80